Menu

به احتمال زیاد نخستین کاراکتر GTA VI و شهرهای موجود در بازی معرفی شده‌اند+ تاریخ انتشار “احتمالی”

به گزارش پردیس‌گیم، اخبار تقریبا موثقی درمورد GTA VI منتشر شده‌اند که "اگر" درست باشند بسیار هیجان انگیز خواهند بود. دیروز بود که یکی از کاربران Reddit تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که خبر از Vice City و برخی گروه‌های حاضر در آن شهر می‌داد. این تصویر از بازی Max Payne 3 گرفته شده که در آن نام Vice City به چشم می‌خورد و خبر از یک باند موسیقی یا موتورسواری در آن شهر می‌دهد.

البته کاربران بیکار ننشسته‌اند و با ارائه‌ی تحلیل‌هایی تاریخ انتشار بازی را هم حدس زده‌اند. طبق گمانه‌زنی‌هایی که درگرفته، بازی در تاریخ 7 آبان سال 1400 شمسی منتشر خواهد شد! اما ریشه‌ی این تحلیل عجیب و غریب کجاست؟! با توجه به برخی Easter Egg هایی که در بازی‌های قبلی Rockstar وجود داشتند، می‌توانستیم به تاریخ انتشار بازی بعدی آنها پی ببریم، برای مثال در یکی از Easter Egg های Liberty City به تاریخ انتشار GTA V اشاره شده بود. حال کاربران با دیدن نیمه‌ی پر لیوان، معتقد هستند که تاریخ موجود در تصویر منتشر شده از Max Payne 3 اشاره به تاریخ انتشار GTA VI دارد.

اما خبر دوم که از شایعه‌ی قبلی محکم‌تر و قابل اطمینان‌تر است، معرفی شخصیت The Mexican است! جدیدا "رزومه‌ی کاری" آقای جورج کُنسجو(George Consejo) که سابقه‌ی بازیگری و ایفای نقش در فیلم و سریال‌های معدودی را داشته، منتشر شده است که در آن نام GTA VI و The Mexican به چشم می‌خورد.

شخصیت مکزیکی در GTA VI؟

تقریبا این مدرک مهر تاییدی است بر حضور شخصیت The Mexican در بازی. و همین شخص مکزیکی می‌تواند شایعاتی که خبر از GTA VI در مکزیک و آمریکای جنوبی می‌دادند را تایید کند. نکته‌ی جالب اینجاست که خود آقای کنسجو در واکنش به سوال یکی از کاربران، این ادعا را رد نکرده است! او در جواب به سوالی در همین مورد گفته:" نه می‌توانم رد بکنم و نه تایید! اما توییت شما را خواندم!"

وی این ادعا را نه تایید و نه رد کرد.

حال باید دید آیا طبق حدسیات نخست، بازی در Vice City جریان دارد یا مکزیک! نظر شما چیست؟ دوست دارید دوباره به Vice City بازگریدید یا شاهد شهرها و مناطق جدید در GTA VI باشید؟