Menu

عنوان XCOM 2 Collection به Nintendo Switch می‌آید

به گزارش پردیس‌گیم در برنامه ویدئویی Nintendo Direct Mini که چند روز پیش پخش شد، 2K اعلام کرد که XCOM 2 Collection در تاریخ ۹ خرداد برای Nintendo Switch عرضه می‌شود.

معاون‌ارشد و رئیس بخش بازاریابی جهانی 2K، ملیسا بل (Melissa Bell) گفت: "ما هیجان‌زده هستیم که تعدادی از بزرگترین فرنچایزهایمان را به Nintendo Switch می‌آوریم. این‌ها بعضی از بازی‌ها و فرنچایزهای موفق ما هستند که میلیون‌ها هوادار در سراسر دنیا را اسیر خود کرده‌اند. حالا که ما آن‌ها را برای Switch عرضه می‌کنیم می‌توانیم این عنوان‌ها را حتی به دست افراد بیشتری برسانیم."

در XCOM 2 Collection یک مقاومت جهانی را برای از بین‌بردن تهدیدات موجودات فضایی آغاز کنید و انسان‌ها را از انقراض نجات دهید.

این مجموعه شامل:

XCOM 2: این بازی به عنوان بهترین بازی استراتژی سال از نگاه PC Gamer و IGN انتخاب شده است. این عنوان یک بازی استراتژیک نوبتی است که دنباله بازی XCOM: Enemy Unknown می‌باشد. در XCOM 2، موجودات فضایی بر زمین حکومت می‌کنند و وعده یک آینده درخشان را برای بشر داده‌اند در حالی که مخفیانه نقشه شومی را در سر می‌پرورانند. به عنوان رهبر Guerrilla force با احتمالات غیرممکنی روبرو می‌شوید. بازی‌کنندگان باید یک مقاومت جهانی را شعله‌ور کنند و انسان‌ها را از خطر انقراض نجات دهند.

چهار DLC: تمامی DLCهای XCOM 2 در XCOM2 Collection وجود دارند که شامل بسته Resistance Warrior، بسته Anarchy's Children، بسته Alien Hunters و Shen's Last Gift می‌باشد.

XCOM 2: War of the Chosen: این بسته الحاقی، تغییرات قابل توجهی را در بازی ایجاد و چیزهای زیادی را به بخش داستانی بازی اضافه می‌کند. دوشادوش مقاومت جدید جناح‌ها و کاراکترهای قهرمان بجنگید در حالی که قصد از بین بردن تهدیدهای فضایی‌ها بر زمین و متوقف‌کردن دشمن جدید که با نام Chosen شناخته می‌شوند را دارید.

این عنوان به صورت فیزیکی هم عرضه می‌شود که شامل یک کارتریج ۸ گیگابایتی است که حاوی دو ماموریت اصلی بازی می‌باشد. برای باقی محتویات مجموعه نیاز به دانلود بروزرسانی حدود ۲۴ گیگابایتی آن دارید.