Menu

عنوان Borderlands Legendary Collection بر روی Nintendo Switch منتشر می‌شود

به گزارش پردیس‌گیم در برنامه ویدئویی Nintendo Direct Mini که چند روز پیش پخش شد، 2K اعلام کرد که BioShock Collection در تاریخ ۹ خرداد برای Nintendo Switch عرضه می‌شود.

معاون‌ارشد و رئیس بخش بازاریابی جهانی 2K، "ملیسا بل" (Melissa Bell) گفت: "ما هیجان‌زده هستیم که تعدادی از بزرگترین فرنچایزهایمان را به Nintendo Switch می‌آوریم. این‌ها بعضی از بازی‌ها و فرنچایزهای موفق ما هستند که میلیون‌ها هوادار در سراسر دنیا را شیفته‌ی خود کرده‌اند. حالا که ما آن‌ها را برای Switch عرضه می‌کنیم می‌توانیم این عنوان‌ها را حتی به دست افراد بیشتری برسانیم."

سه بار جراحت، سه بار غارت‌کردن و سه بار حرکات اکشن را همراه با Borderlands Legendary Collection بر روی Nintendo Switch تجربه کنید.

این مجموعه شامل:

Borderlands: Game of the Year Edition: یک شوتر و غارت‌گری co-op که همه چیز را شروع کرد. محتویات و پیشرفت‌ها درون آن چپانده شده است. به عنوان یکی از چهار مزدور خوشحال که هر کدام مهارت‌های نقش آفرینی خاصی دارند، با تفنگ‌های bazillion مجهز شوید. در تعقیب تکنولوژی قدرتمند فضاییان یعنی Vault به سیاره متروک و بی‌قانون Pandora بروید.

Borderlands 2: به عنوان یکی از شش شکارچی Vault بازی کنید تا Pandora را از مغز متفکر شیطانی و مدیرعامل مجموعه، Handsome Jack نجات دهید. دوستان جدید پیدا کنید و آن‌ها را با اسلحه‌های bazillion مجهز کنید و باهم در ماموریت‌های بی‌امان برای انتقام و رستگاری مبارزه کنید.
Borderlands: The Pre-Sequel: به عنوان ۶ کلاس شخصیتی کاملا جدید بازی کنید، در حالی که مسیری از ضرب و شتم مخرب را در Pandora حکاکی می‌کنید، همراه با تمام حرکات، اسلحه‌ها و ماشین‌های جدید. دوشادوش ستمگر آینده Handsome Jack، در حالی که از نابودی Pandora و قمرش جلوگیری می‌کنید، بجنگید.

تمامی سه بازی را می‌توانید با دوستانتان بازی کنید. هر کدام از آن‌ها دارای قابلیت co-op دونفره که در آن صفحه نمایش به دو قسمت تقسیم می‌شود، هستند و حتی تا چهارنفر به صورت آنلاین را هم پشتیبانی می‌کنند.
این عنوان به صورت فیزیکی هم عرضه می‌شود که شامل یک کارتریج ۸ گیگابایتی می‌باشد که حاوی Borderlands: Game of the Year Edition با ۶.۶ گیگابایت حجم دانلودی و Borderlands 2 و Borderlands: Pre-Sequel با ۳۵ گیگابایت حجم دانلودی است.