Menu

BioShock: The Collection به Nintendo Switch می‌آید

به گزارش پردیس‌گیم در برنامه ویدئویی Nintendo Direct Mini که چند روز پیش پخش شد، 2K اعلام کرد که BioShock Collection در تاریخ ۹ خرداد برای Nintendo Switch عرضه می‌شود.

معاون‌ارشد و رئیس بخش بازاریابی جهانی 2K، ملیسا بل (Melissa Bell) گفت: "ما هیجان‌زده هستیم که تعدادی از بزرگترین فرنچایزهایمان را به Nintendo Switch می‌آوریم. این‌ها بعضی از بازی‌ها و فرنچایزهای موفق ما هستند که میلیون‌ها هوادار در سراسر دنیا را اسیر خود کرده‌اند. حالا که ما آن‌ها را برای Switch عرضه می‌کنیم می‌توانیم این عنوان‌ها را حتی به دست افراد بیشتری برسانیم."

در بازی BioShock: The Collection شما دنیاهای فراموش‌نشدنی و داستان‌های بسیار بزرگ و مهم سری BioShock را تجربه خواهید کرد. به شهرهای زیبا و شوم Rapture و Columbia در طی BioShock Remastered و BioShock 2 Remastered و BioShock Infinite سفر خواهید کرد.تمامی DLCهای داستانی نیز در این مجموعه وجود دارند.

این مجموعه شامل:

BioShock Remastered: این عنوان برنده جایزه بهترین بازی سال ۲۰۰۷ از نگاه BAFTA شده‌است. بازی‌کنندگان حالا می‌توانند این بازی تحسین‌شده از طرف منتقدین را در Nintendo Switch تجربه کنند. در شهر زیرآبی Rapture به جستجو بپردازند، جایی که بهشتی برای بزرگترین ذهن‌های اجتماع بود اما به خاطر غرور یک فرد، به یک کابوس و خرابه تبدیل شد. محتویات اضافی BioShock Remastered نیز وجود دارند مانند 'Museum of Orphaned Concepts' که یک گالری درون بازی راهنمایی شده از محتویات پیشرفته دوباره به کار افتاده یا دور انداخته‌شده از تولید BioShock است، 'Challenge Rooms' یک سری از محوطه‌هاست که مهارت حل معمای بازی‌کننده و مهارت مبارزه‌اش را می‌سنجد و صحبت‌های کارگردان با مجموعه‌هایی گره خورده‌است که قفل ۱۰ قسمت از 'Imagining BioShock' را باز می‌کند که شامل سازندگان سری اصلی کن لوین (Ken Levine) و شاون رابرتسون (Shawn Robertson) است.

BioShock 2 Remastered: از اتفاقات اولین BioShock هشت سال گذشته است و ساکنان Rapture در قالب یک فرقه دور هم جمع شدند. شهر زیرآبی Rapture را از دید نگهبانی ترسناک که با نام Big Daddy شناخته می‌شود، ببینید؛ با ساعت مسابقه دهید و دختر گمشده را که جایی در ویرانه‌های خیانتکاران پنهان شده است را پیدا کنید. محتویات اضافی BioShock 2 Remastered هم وجود دارند که شامل بخش داستانی اضافی 'Minerva's Den' و بخش مبارزه محور 'The Protector Trials' می‌باشد.

BioShock Infinite: The Complete Edition: در قسمت سوم سری BioShock، بازی‌کنندگان به شهر هوایی Columbia می‌روند تا Elizabeth را نجات دهند، یک دختر مرموز با قدرت اشک‌هایی که از جنس واقعیت هستند. قدرتی که زندانی‌کننده اش فکر می‌کند چشم‌انداز رویای آمریکایی‌اش را تحقق می‌بخشد. محتویات اضافی BioShock Infinte هم در این مجوعه حضور دارند که شامل بخش داستانی دو بخشی BioShock Infinite: Burial at Sea می‌باشد که حاوی شهر Rapture قبل از سقوط فاجعه بارش است. 'Clash in the Clouds' که مهارت‌های مبارزه را به چالش می‌کشد و همچنین شامل 'Columbia's Finest Pack' و 'Early Bird Special Pack' است که به شما لباس و اسلحه‌های اضافی می‌دهد.

بازی به صورت فیزیکی هم عرضه می‌شود که حاوی کارتریج ۱۶ گیگابایتی و طرح‌های هنری هر سه بازی سری BioShock می‌باشد. محتویات اضافی بازی نیاز به دانلود دارند و در کارتریج قرار ندارند.