Menu

صداپیشه‌ی کاراکتر Bayek احتمالا خبر از Assassin’s Creed بعدی می‌دهد [بروزرسانی]

به گزارش پردیس‌گیم، و با توجه به اطلاعات اندکی که صداپیشه‌ی شخصیت اصلی Assassin's Creed Origins در توییتی به اشتراک گذاشته است، می‌توان حدس زد که نسخه‌ی بعدی این فرنچایز دوست‌داشتنی بزودی معرفی خواهد شد.

ابوبکر سلیم، که با ایفای نقش Bayek در Origins توانست به شهرت قابل توجهی برسد و نامزد مراسم BAFTA نیز شده بود، در حساب توییتری خود خبر از "یک معرفی بزرگ در هفته‌ی آینده" داد. وی در توییت خود چنین گفته:

"مردم جهان اخیرا خیلی عجیب شده‌اند! بیشتر افرادی که می‌بینیم شبیه به زامبی‌های داخل فیلم‌ها در حال شلوغ کاری هستند و نظم جامعه به هم خورده. اما این هفته یک معرفی بزرگ خواهیم داشت که باید منتظرش باشید…"

البته نمی‌توان با اطمینان گفت که منظور ابوبکر سلیم چیست و آیا او به نسخه‌ی بعدی Assassin's Creed اشاره می‌کند یا خیر، اما همانطور که پیش‌تر نیز ذکر شد، سلیم با شخصیت بایِک توانست موفقیت‌های بسیاری به دست آورد و دور از انتظار نیست اگر Ubisoft نیز بخواهد دوباره با او هممکاری کند.

شایعات اخیری که درمورد Ragnarok پیچیده بودند، ادعا داشتند که این عنوان بزرگترین عنوان در بین تمام بازی‌های Assasin's Creed خواهد بود، و ما را به عصر طلایی وایکینگ‌ها خواهد برد، جایی که احتمالا به عنوان یکی از بومیان اسکاندیناوی در رکاب بزرگان وایکینگ به ماجرای Assasinها خواهیم پرداخت.

بروزرسانی: گویا آقای ابوبکر سلیم استدیوی مخصوص خود را افتتاح کرده است! نام این استدیوی مستقل و جدید به ریاست سلیم Silver Rain Games می‌باشد، با این شرح دیگر نیازی به منتظر ماندن برای Ragnarok نیست و باید دید خودِ Ubisoft به معرفی بازیِ جدید خواهد پرداخت یا نه.