Menu

بازی ویدیویی و رومیزی Tharsis برای سوئیچ معرفی شد؛ اگر گرسنه ماندید گوشت دوستانتان را خواهید خورد؟!

به گزارش پردیس‌گیم، بازی استراتژیک نوبتی و Survival فضاییِ Tharsis که توسط Chice Provisions ساخته شده و در سال 2016 منتشر شده بود، و کاربران را در شرایطی بسیار سخت و اخلاقی قرار می‌داد، بهار 2020 برای نینتندو سوئیچ نیز عرضه خواهد شد.

این نسخه که شاهد برخی موارد بهبود یافته و پیشرفته خواهد بود، به مناسبت شکستی که آپولو 13 در پرواز به دست آورده بود، در تاریخ 23 فروردین برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد!

شما در این بازی کنترل نخستین فضاپیمای عازم به مریخ را در دست خواهید داشت، در طول سفر به سیاره‌ی سرخ، طوفانی کیهانی باعث خرابی سفینه و از کار افتادن آن می‌شود، و دو تن از مهم‌ترین اعضای گروه نیز کشته می‌شوند. حال شما باید تصمیم بگیرید که با کمبود غذا، نبود امکانات، و وجود مشکلات بسیار چه کار بکنید. آیا رسیدن به هدف را در اولویت قرار می‌دهید و اعتنایی به بحران پیش آمده نخواهید کرد؟ یا جان افرادتان را بیشتر دوست دارید و ترجیح می‌دهید اهداف را فراموش کنید؟ شاید هم برای رفع گرسنگی دست به آدم خواری زدید و یارانتان را کشتید؟!

نسخه‌ی سوئیچ از 10 ماموریت اضافه بهره‌مند خواهد بود.

Thrasis در زمان عرضه توانست توجهات بسیاری را جلب کند، و به دلیل ارائه‌ی یک بازی ویدیویی مخلوط با بازی رومیزی، با تحسین منتقدان روبرو شد. اما برخی نیز معتقد بودند که Thrasis تنها با خوش شانسی به محبوبیت برسد! که البته سازندگان با اعمال بروزرسانی‌ها و افزودن سه حالتِ آسان، متوسط و سخت به بازی، در جهت کسب رضایت تمام هواداران برآمدند.

نسخه‌ی سوئیچ Thrasis چه امکاناتی خواهد داشت؟

  • بازی Survival فضایی که همراه با نسخه‌ی رومیزی ارائه می‌شود، همراه با تاس… و آدم خواری!
  • مکانیزم‌های منحصر بفردی که بازی ویدیویی و رومیزی را بایکدیگر آمیخته است. شما با انداختن تاس می‌توانید از فرصه‌های پیش آمده استفاده کنید، با سوالات و انتخاب‌های اخلاقی مواجه شوید و انسانیت درون خود را بسنجید.
  • 4 فضانورد همراه شما خواهند بود که هر یک دارای مهارت‌های خاص خود است و می‌تواند در ماموریت‌های مختلف به کمک شما بیاید. البته در طول بازی با چالش‌هایی مواجه می‌شوید که فرصت به دست آوردن اعضای جدید و اضافه کردن آنها به سفینه‌ی خود را خواهید داشت.
  • انتخاب این‌که چه کسی سالم بماند و چه کسی به خطر بیفتد، با شماست، تمام انتخاب‌های ممکن می‌توانند سرنوشت خدمه‌ی شما را تغییر دهند. چه کسی غذا بخورد؟ و چه کسی مثل غذا خورده شود؟! همه و همه وابسته به شما هستند.
  • اتمسفری که حس قرار داشتن در فضا را به بهترین شکل به مخاطب القا می‌کند، با موسیقی هنرمند آلمانی، دو ویوال(Duo Weval) در نشان دادن جو خارج از زمین بسیار ماهرانه عمل کرده‌اند و از شما می‌خواهند که در این فضای ساکت و ترسناک زنده بمانید.
  • سه حالت آسان، متوسط، و سخت در پیش‌روی بازیکنان است که هرکس بنابر سلیقه و مهارت خود می‌تواند یکی از این سه را انتخاب کند.
  • 10 ماموریت جدید به بازی اضافه شده‌اند تا توانایی شما در بقا را آزمایش کنند!

انتخاب های داخل بازی بسیار چالش برانگیز هستند.

تخفیف‌های موجود برای کاربران نینتندو سوئیچ از تاریخ 13 فروردین مشخص خواهند شد. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه