Menu

نمرات Bleeding Edge منتشر شد؛ کمبود محتوایی که به شکست انجامید

به گزارش پردیس‌گیم، جدیدترین اثر Ninja Theory که اخیرا به استدیوهای زیرشاخه‌ی مایکروسافت ملحق شده، منتشر شدند. Bleeding Edge به صورت انحصاری برای Xbox One و PC عرضه شده و هم‌اکنون قابل دسترسی می‌باشد. نمرات این بازی نیز دیروز منتشر شده‌اند که از یازده نقد وارد شده بر بازی، می‌توان پی برد که Ninja Theory با شکست مواجه شده است. برای دیدن نمرات Bleeding Edge با پردیس‌گیم همراه باشید:

IGN Italia 75

" Bleeding Edge عنوانی جالب در سبک "Hero Slasher" است که از کمبود محتوا و تنوع رنج می‌برد"

Spazio Games 73

"کمبود محتوا در Bleeding Edge بسیار به چشم می‌خورد، اما مبارزات سرگرم کننده و مکانیزم سریعِ بازی برای یک عنوان متوسط خوب هستند."

Metro GameCentral 70

"با اینکه بازی به شکلی ناپخته و ناآماده است، اما وجود کارِ تیمی و برخی کاراکترهای عجیب و غریب باعث تمایز Bleeding Edge از دیگر عناوین مولتی پلیر می‌شود."

Eurogamer Italy 70

"Bleeding Edge می‌تواند تجربه‌ای جالب باشد که برای دوستداران سبک Hack and Slash جالب‌تر نیز خواهد بود. اما اعتمادی به اینکه بازی بتواند در دراز مدت هواداران را راضی نگه دارد یا خیر، مبهم است."

IGN Spain 70

"Bleeding Edge در رسیدن به هدف خود بسیار دیر عمل می‌کند، اما همزمان با این مشکل، نکات مثبتی نیز دارد که می‌توان به خلاقیت سازندگان در ارائه‌ی یک Hack and Slash خوب اشاره کرد."

Destructoid 65

"Bleeding Edge یک بازی با پتانسیل‌های از دست رفته است، برخی کاراکترهای این عنوان لیاقت حضور در بازی‌های بعدی را دارند. اما بازی در ارائه‌ی محتوای مناسب به شدت ضعیف عمل می‌کند. پس از رسیدن به نقطه‌ای که دیگر بازگشت به جهان بازی امکان پذیر نیست، به جای جذاب‌تر شدن، بازی بیشتر افت می‌کند و تقریبا هیچ انگیزه‌ای برای ادامه پیدا نمی‌کنید. اگر اتفاقا به این عنوان علاقمند شدید، توصیه می‌کنم همین الان که سرورها در حال کار هستند مشغول تجربه‌ی Bleeding Edge شوید!"

Twinfinite 60

"هسته‌ی اصلی بازی سرگرم کننده و جالب است، و مهارت سازندگان در طول بازی واضح می‌شود، اما به نظر می‌رسد هیچکس در میان سازندگان نبوده که نقش اصلی و رهبر را ایفا کند، تا بازی در میان عناوین مولتی پلیر که بسیار در بورس هستند سر خود را بالا بگیرد."

نمره‌ی این بازی در وبسایت متاکریتیک: 69