Menu

تریلر جدید Resident Evil 3 منتشر شد، جیل ولنتاین، ستاره‌ی درخشان راکون سیتی

به گزارش پردیس‌گیم، هرچه به زمان انتشار Resident Evil 3 نزدیک‌تر می‌شویم، هایپ طرفداران توسط Capcom نیز بیشتر می‌شود و تریلرهای بیشتر و هیجان‌انگیزتری از ریمیک Resident Evil 3 منتشر می‌شوند. در جدیدترین تریلر Resident Evil 3 نگاهی به راکون سیتی و جیل ولنتاین می‌اندازیم که البته، اگر نسخه‌ی کلاسیک بازی را تجربه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌شود که برای در امان ماندن از اسپویل، از این تریلر چشم‌ پوشی کنید.

تریلر جدیدالانتشار Resident Evil 3 علاوه بر نشان دادن محیط‌های داخل بازی، چهره‌ی بازسازی شده‌ی Nemesis را نیز به نمایش می‌گذارد، و جیل ولنتاین نیز به عنوان شخصیت اصلی بازی حضور پررنگی در این ویدیو دارد، و البته نباید کارلوس را نیز از یاد برد، او که دیگر شخصیت قابل بازی Resident Evil 3 است در صحناتی از تریلر حضور می‌یابد و نقش خود را ایفا می‌کند.

لازم به ذکر است که بانو جیل ولنتاین در بخش مولتی‌پلیر Resident Evil 3 که با نام Resistance شناخته می‌شود قابل بازی خواهد بود. مطمئنا این خبر برای هواداران فرنچایز و مخصوصا دوست داران جیل ولنتاین خبری مسرت‌بخش خواهد بود. نظر شما درمورد Resident Evil 3 چیست؟ آیا تریلر جدید باعث شد که هیجان شما برای تجربه‌ی این بازی افزایش یابد یا همانند خیل عظیمی از طرفداران، منتظر بخش محشر مولتی پلیر هستید و نمی‌توانید بیش از این برای تجربه‌ی Resident Evil Resistance منتظر بمانید؟!

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه