Menu

به نظر می‌رسد که نیازمندی‌های جدید BioWare به Mass Effect 4 اشاره می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم، BioWare که چندی پیش با عرضه‌ی Mass Effect Andromeda لکه‌ی ننگی در این سری به جای گذاشت، هم‌اکنون به دنبال استخدام افراد جدیدی برای پروژهی‌ی بعدی خود است. BioWare در جدیدترین اعلامیه، با اشاره به درخواست کارگردانی در حوزه‌ی طراحی‌های هنری برای استدیوی خود در کانادا، گفته است که این نیروی جدید را برای کار بر روی "مهم‌ترین فرنچایز استدیو" لازم دارد.

البته با اطمینان نمی‌توان گفت که منظور BioWare از مهم‌ترین فرنچایز چیست، اما با کمی حساب سرانگشتی مشخص می‌شود که BioWare به Mass Effect 4 اشاره می‌کند. قاعدتا Dragon Age 4 نمی‌‌‌تواند مهم‌ترین فرنچایز این استدیو باشد، زیرا اگر منظور BioWare به Dragon Age 4 بود نیازی به پنهان‌کاری در نام این بازی نداشتند، و از آن جهت که Dragon Age 4 به صورت رسمی معرفی شده است، حتما از نام رسمی بازی یعنی Dragon Age :استفاده می‌کردند. در این اعلامیه چنین آمده است

"شما به عنوان یکی از طراحان فنی مهم‌ترین فرنچایز استدیو استخدام خواهید شد و با همکاری در کنار دیگر کارکنان، باید تجربه‌ای شگفت انگیز برای بازیکنان خلق کنید."

حال باید منتظر ماند و دید که آیا خبری از Mass Effect 4 منتشر خواهد شد یا نه، آیا EA تصمیم به ساخت نسخه‌ی دیگری از این فرنچایز محبوب دارد، یا همانند برخی بازی‌های خود، به فراموشی سپرده خواهد شد.