Menu

تریلری از گیم‌پلی بازی کراس پلتفورم Rogue Company منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم، بازی جدیدِ استدیو Hi-Rez که در تابستان 2020 برای تمامی پلتفورم‌ها منتشر خواهد شد، با انتشار تریلری جدید از گیملی، اشتیاق هواداران برای تجربه‌ی این عنوان را دوچندان کرد. Hi-Rez و First Watch Games که در حال کار بر روی Rogue Company هستند، با انتشار تریلری، به نشان دادن ابعاد مختلف این بازی از جمله اکشن و هیجان زیاد، تاکتیک‌ها و گیمپلی پرانرژی این عنوان پرداختند.

این بازی که همزمان برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ، و رایانه‌های شخصی(فروشگاه Epic Games) منتشر خواهد شد، عنوانی اکشن و سوم شخص است که از مبارزاتی هیجان انگیز، گجت‌ها و سلاح‌های بیشمار، و تاکتیک‌های بسیار تشکیل شده است.

این بازی اختیار عمل زیادی به شما خواهد داد.

Rogue Company مزدورانی هستند که قراردادهای چند میلیون دلاری می‌بندند و عملیات‌های غیرقانونی برای دولت‌های مختلف انجام می‌دهند. اتفاقا این گروه از حمایت عامه‌ی مردم نیز برخوردار هستند و با شلوغ کاری‌های خود، کارهایی را انجام می‌دهند که هیچ مامور رسمی و دولتی حتی اجازه‌ی انجام آن کار را ندارد.

آقای اسکات لوسیر(Scott Lussier) که سابقه‌ی قهرمانی در مسابقات جهانی Halo را در کارنامه دارد و هم‌اکنون نیز مشغول ساخت Rogue Company است در صحبت‌هایی گفته است:

"به عقیده‌ی من گیمرها باید بتوانند که در بازی‌های مختلف، بدون توجه به پلتفورم مورد استفاده، با دوستان خود بازی کنند و باهم باشند. Rogue Company نیز به دنبال با هم بودن است. ما می‌خواهیم تفنگداران حرفه‌ای از سراسر دنیا را دور هم جمع کنیم تا در Rogue Company به آزمایش مهارت‌های خود بپردازند."

کریس لارسون(Chris Larson) که تهیه کننده‌ی اجرایی Rogue Company است نیز صحبت‌هایی در مورد بازی جدید خود داشت که بدین شرح است:

"از اینکه بازی‌های شوتر انقدر حال و هوای جدی داشته‌اند خسته شدیم! ما با Rogue Company می‌خواهیم یک گیمپلی مدرن و فنی ارائه دهیم تا بازیکنان از آن لذت ببرند. کسانی که نسخه‌ی آلفای بازی را امتحان کرده‌اند معتقد هستند که Rogue Company عالی است! برای انتشار هرچه سریعتر این بازی نمی‌توانیم بیشتر از این منتظر بمانیم!"

Rogue Company هم‌اکنون در مرحله‌ی آلفا قرار دارد و بزودی در بازارهای جهانی قابل خرید خواهد بود. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه