Menu

در برنامه ویدئویی Nintendo Direct Mini چه گذشت؟

به گزارش پردیس‌گیم شرکت Nintendo در طی یک بیانیه طولانی تمامی اخباری که در Nintendo Direct Mini اعلام شده بود را جمع‌آوری و منتشر کرد. برای اینکه در جریان چیزهایی که نمایش داده شده‌اند، قرار بگیرید، متن اعلامیه زیر را بخوانید.

در طی آخرین برنامه ویدئویی Nintendo Direct Mini، این شرکت با اعلام خبر عرضه بازی‌های مختلفی برای Nintendo Switch، توجهات را به سمت خود جلب کرد. حتی بعضی از این بازی‌ها هم‌اکنون در دسترس هستند. بازی‌های نمایش داده شده در ویدئو شامل بازی‌های ماجراجویی و نقش‌آفرینی گسترده‌ای مانند Xenoblade Chronicles Definitive Edition و BRAVELY DEFAULT II، فرنچایزهای کلاسیک مثل Borderlands و XCOM 2 و BioShock که برای اولین بار به کنسول‌های Nintendo می‌آیند، بازسازی بازی‌های مورد علاقه طرفداران مانند Burnout Paradise Remastered و Panzer Dragon: Remake، و همچنین عنوان‌هایی مناسب برای هر دو گروه گیمرهای casual و گیمرهایی که برای زمان زیادی بازی می‌کنند مانند Good Job! و Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics و Animal Crossing: New Horizons است.

این برنامه همچنین محتویاتی را که در آینده برای بازی‌های حال حاضر Nintendo Switch می‌آیند را به اشتراک گذاشت؛ مانند یک بروزرسانی رایگان برای Ring Fit Adventure، جزئیات بیشتر در مورد بسته الحاقی غیررایگان برای Pokemon Sword و Pokemon Shield و همچنین خبرهایی در مورد اولین جنگنده‌ای که از بازی ARMS به Super Smash Bros. Ultimate Fighters Pass Vol. 2 می‌آید.

معاون ارشد قسمت فروش و بازاریابی بخش آمریکای Nintendo، نیک چاوز (Nick Chavez) گفت: "مهم نیست شما دنبال تجربه‌کردن چه چیزهایی هستید، Nintendo Switch تمام این تجربیات دلخواه شما را فراهم می‌کند. به علاوه بازی خود Nintendo، در سال ۲۰۲۰ ما شاهد این خواهیم بود که تعداد بازی‌های Nintendo Switch بسیار زیادتر خواهد شد که این کار با همکاری و پشتیبانی ناشران متنوعی مانند 2K و EA و SQUARE ENIX رخ خواهد داد."

در ادامه برنامه ویدئویی Nintendo Direct Mini را برای شما دسته‌بندی می‌کنیم:

– بازی‌هایی که هم‌اکنون در دسترس هستند:

Good Job!

Good Job!: در این بازی معمایی و اکشن و دیوانه وار Nintendo، شما وظایف خنده‌دار و چالش برانگیزی را اطراف ساختمان اداری بزرگ انجام می‌دهید. برای انجام این وظایف باید از هر طریقی که می‌توانید، عمل کنید. این بازی به صورت تک نفره و دو نفره قابل بازی است. Good Job! امروز برای Nintendo Switch و بر روی فروشگاه Nintendo منتشر شد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را ببینید:

دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه

MARVEL ULTIMATE ALLIANCE 3: THE Black Order Expansion Pass - Pack 3

MARVEL ULTIMATE ALLIANCE 3: THE Black Order Expansion Pass – Pack 3: برای اولین بار Doctor Doom در مقابل خانواده Marvel، زمانی که امروز MARVEL ULTIMATE ALLIANCE 3: The Black Order Expansion Pass – Pack 3: Fantastic Four: Shadow of Doom برای Nintendo Switch منتشر شود، قرار می‌گیرد. این بسته جدید چهار شگفت‌انگیز و Doctor Doom را به عنوان شخصیت‌های قابل کنترل به بازی اضافه می‌کند که آن‌ها در یک بخش داستانی جدید مبارزه می‌کنند. Expansion Pass که شامل بسته ۱ و بسته ۲ نیز هست، با قیمت ۲۰ دلار قابل خریداری است.

بروزرسانی Ring Fit Adenture: این یک بروزرسانی رایگان است که امروز برای Ring Fit Adventure منتشر شده است. این بروزرسانی یک حالت بازی جدید با نام Rythem، یک گزینه برای تغییر به صدای زن و تغییر زبان صدای درون بازی و چیزهای دیگری را اضافه می‌کند. در حالت بازی Rythem شما برای زدن ده‌ها آهنگ از Ring Fit Adventure و تعداد کمی از دیگر بازی‌های مشهور Nintendo که شامل Super Mario Odyssey و Splatoon 2 و The Legend of Zelda: Breath of the Wild است، حرکت می‌کنید.

Shinsekai: Into the Depth

Shinsekai: Into the Depth: در این بازی که شما به جستجو در دریا می‌پردازید، باید منابع را جمع آوری کنید تا لوازم خود را ارتقا دهید، وسایلی بسازید و به قسمت‌های عمیق‌تر در پرتگاه‌ها بپرید. همزمان با اینکه محیط‌های رمزآلود را کاوش می‌کنید، برای زنده‌ماندن باید حواستان به سطح اکسیژن و فشار آب باشد. این عنوان هم امروز برای Nintendo Switch منتشر شد.

Penzer Dragon: Remake

Penzer Dragon: Remake: در این بازسازی از اژدهاسواری کلاسیک، بازی‌کنندگان وظیفه خلبانی یک اژدهای آبی در مناظر طبیعی فوق‌العاده‌ای را بر عهده دارند. با موجودات بزرگ و کشتی‌های جنگی مرگبار با استفاده از "کنترل ۳۶۰ درجه" و "قفل کردن بر روی هدف" می‌جنگند. امروز این بازی به عنوان بازی اختصاصی Nintendo Switch برای مدت زمان خاصی منتشر شد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را ببینید:

دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy

Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy: به آموزشگاه جدای لوک اسکای‌واکر وارد شوید و راه استفاده از Force را بیاموزید! بازی‌کنندگان می‌توانند ظاهر جدای خود را شخصی‌سازی کنند و به صورت آنلاین با ۱۶ نفر بجنگند.

-انتشار در ادامه ۲۰۲۰

Xenoblade Chronicles Definitive Edition

Xenoblade Chronicles Definitive Edition: بازی اصلی Xenoblade Chronicles که به عنوان شروع شخصیت مورد علاقه طرفداران، یعنی Shulk شناخته می‌شود، همراه با بخش داستانی پایانی جدید با نام Xenoblade Chronicles: Future Connected عرضه می‌شود. این Definitive Edition بازی نقش‌آفرینی است و همچنین ظاهر بهتری دارد و با نرمی بیشتری نسبت به قبل اجرا می‌شود. HUD قسمت جنگ و صفحات منو به سادگی قابل خواندن و قابل استفاده هستند. بعضی از قطعه‌های موسیقی یا بازسازی شده‌اند یا کیفیتشان افزایش یافته است. با تجربه این بازی به عظمت این عنوان پی‌خواهید برد. این عنوان در تاریخ ۹ خرداد منتشر خواهدشد. به طور همزمان مجوعه آثار این عنوان هم عرضه خواهد شد که شامل یک آرت‌بوک 250 صفحه‌ای پر از مناظر طبیعی، هیولاهای با ابهت و چیزهای دیگر است.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را ببینید:

دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Animal Crossing: New Horizons

Animal Crossing: New Horizons: اولین رویداد فصلی این عنوان در راه است، البته که خود بازی منتشر شده است. از تاریخ ۱۳ فروردین تا ۲۴ فرودین، ساکنان جزیره می‌توانند در Bunny Day شرکت کنند تا تخم‌مرغ‌های پنهان شده توسط بازدیدکننده Bunny، یعنی Zipper را پیدا کنند و با آن آیتم‌هایی را بسازند. بروزرسانی رایگان بعدی بازی در اواخر آپریل منتشر خواهد شد، که به بازی رویداد روز زمین را اضافه می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این رویداد را ببینید:

دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه

بسته الحاقی Pokemon Sword و Pokemon Shield

بسته الحاقی Pokemon Sword و Pokemon Shield: همراه با این بسته‌ها جزیره گسترده‌ای در دریا، جزیره زره و یک زمین پوشیده از برف یخ‌زده که با نام Crown Tundra شناخته می‌شود در منطقه Galar در دسترس خواهند بود. در جزیره زره، تمرین‌کنندگان می‌توانند در dojo جدید برای نبرد پوکیمون ها گرد هم آیند و در مهارت‌هایشان استاد شوند. با تمرین‌کردن در dojo، بازی‌کنندگان Kubfu افسانه‌ای پوکیمون را از استاد Mustard دریافت خواهند کرد. از طریق تمرین‌کردن با Kubfu، بازی‌کنندگان این اجازه را دریافت خواهند کرد که برج‌های دو مشت، در جزیره زره را به چالش بکشند. زمانی یکی از دو برج تسخیر شوند، Kubfu به Urshifu تکامل می‌یابد. به علاوه اینکه آیتم جدید برای لباس و مدل مو، این بسته الحاقی همچنین با تم کارت لیگ، یک پیش زمینه، افکت و فریم جدید اضافه می‌کند. بخش اول بسته الحاقی Pokemon Sword و Pokemon Shield که شامل جزیره زره است در آخر ژوئن منتشر می‌شود. اطلاعات اضافی در مورد بخش دوم Pokemon Sword و Pokemon Shield که شامل The Crown Tundra است، در آینده منتشر خواهد شد. هر کدام از این بسته‌های الحاقی با قیمت ۳۰ دلار قابل خریداری هستند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بسته الحاقی را ببینید:

دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Bravely Default II

Bravely Default II: این عنوان در ادامه بازی قسمت اول، Bravely Default ساخته شده است. در این عنوان چهار قهرمان جدید نور شروع به انجام یک ماموریت بزرگ و باشکوه می‌کنند که توسط کریستال‌های ابتدایی راهنمایی می‌شوند. همانند بازی اول، Bravely Default II دارای یک سیستم جنگی است که استراتژی‌ها را تایید می‌کند، همراه با بازی‌کنندگان که تصمیم می‌گیرند چه زمانی حمله کنند یا دست نگه دارند و برای زمان مناسب برای حمله صبر کنند. با مکان‌های زیبا برای گشت‌وگذار و کارهای جدید برای به دست‌آوردن، که بعضی از آن‌ها با هم مخلوط شده‌اند، BRAVELY DEFAULT II هم یک بازی حماسی نقش‌آفرینی دیگر است که به بازی‌های Nintendo Switch اضافه می‌شود. دموی این بازی هم‌اکنون در دسترس است.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را ببینید:

دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Borderlands

A Wealth of 2K Games: بسیاری از بازی‌هایی که ناشر آن‌ها 2K است در تاریخ ۹ خرداد بر روی Nintendo Switch منتشر می‌شوند. این بازی‌ها شامل XCOM 2 Collection که شامل XCOM 2، چهار DLC و یک Expansion با نام War of the Chosen است. همچنین کالکشن افسانه‌ای Borderlands که شامل Original Borderlands، دنباله آن، Borderlands 2 و پیش از دنباله آن، Borderlands: The Pre-Sequel است. 2K همچنین سری تحسین‌شده BioShock را هم به Nintendo Switch می‌آورد. از این سری هم BioShock Remastered و BioShock 2 Remastered و BioShock Infinite: The Complete Edition و همچنین BioShock: The Collection که شامل سه بازی در یک پکیج است به Switch می‌آیند.

Super Smash Bros. Ultimate

Super Smash Bros. Ultimate: اولین مبارز در قسمت دوم بسته مبارزان از بازی ARMS به نبرد می‌پیوندند. این مبارزان در ژوئن معرفی و عرضه می‌شوند.

Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics

Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics: بازی‌های Four-in-a-row و Mancala و Slot Cars و Sliding Puzzle و Texas Hold'em تنها چند بازی از ۵۱ بازی هستند که از سراسر جهان در Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics حضور دارند. بعضی از این بازی‌ها چندنفره، همراه با گزینه‌هایی برای بازی‌کردن تا حداکثر ۴ نفر به صورت local یا آنلاین هستند.این مجموعه بازی در تاریخ ۱۶ خرداد برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

Burnout Paradise Remastered

Burnout Paradise Remastered: بعد از ۱۰ سال، بازی مسابقه‌ای کلاسیک و هیجان‌انگیز با این نسخه بازسازی‌شده برگشته است. دارای ویژگی‌های مسابقات بسیار خطرناک، مانع‌هایی با ارتفاع زیاد و مهم‌تر از همه دارای مقادیر زیادی از تخریب خودروها است. این بازی در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را ببینید:

دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Fuser

Fuser: نقش یک DJ را در این بازی ریتیمک در دست بگیرید. این بازی را Harmonix، سازنده Rock Band ساخته‌است. این بازی پاییز برای Switch منتشر خواهد شد.

King's Bounty II

King's Bounty II: از سال ۱۹۹۰، سری بازی King's Bounty تحت تاثیر پیشرفت بازی‌های نقش آفرینی غربی قرار گرفت. در این دنباله جدید، این سری همراه با ظاهر و رویکرد جدید برگشته است. در این عنوان گرافیک بازی بسیار واقع‌گرایانه‌تر است، در بازی انتخاب‌ها بیشتر اهمیت پیدا کرده اند، و یک سیستم پیشرفت کاراکتر جدید، اخلاق و وابستگی شخصیت جدید را اطلاع می‌دهد.

Ninjala

Ninjala: در این بازی رایگان، تا ۸ نفر باید بجنگند تا امتیازات را به دست آورند و ادعای پیروزی کنند. به عنوان نینجا، بازی‌کنندگان می‌توانند در اطراف محل نبرد با سرعت بدوند، خودشان را با لباس مبدل بپوشانند و توانایی‌هایشان را در استفاده از مهمات به کار ببرند، مانند چکش‌های سنگین، کاتاناهای سریع و برنده و یویوهای فریب‌دهنده. برتری خود را در نبردهای آزاد یا نبردهای تیمی ۴ به ۴ نشان دهند. این عنوان در ماه می‌ منتشر خواهد شد.

Star Wars Episode 1: Racer

Star Wars Episode 1: Racer: به مسابقات رانندگی بروید و برای قرارگیری در پله اول تلاش کنید.

Catherine: Full Body: یک بازی معمایی-ماجراجویی منحصر به فرد که به Nintendo Switch می‌آید. این بازی البته نسخه بازسازی شده نسخه اصلی آن است. از برج بلوک‌های پازلی بالا بروید و در داستان بالغ، قوی و مسموم‌کننده بازی شیرجه بزنید. این عنوان در تاریخ ۷ تیر منتشر خواهد شد.

The Elder Scrolls: Blades

بازی‌های بیشتری در ماه‌های آینده برای Nintendo Switch منتشر خواهند شد که شامل Saints Row IV: Re-Elected (هشت فروردین)، Trials of Mana (پنج اردیبهشت)، The Elder Scrolls: Blades (بهار ۲۰۲۰)، Minecraft Dungeons (بهار ۲۰۲۰)، Warhammer 40,000: Mechanicus (می ۲۰۲۰)، MR. DRILLER DrillLand (پنج تیر)، The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III (ده تیر) و Vigor (پاییز) می‌باشد.