Menu

یکی از عناوین انحصاری Xbox One برای PS4 منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم، بازی انحصاری و اکشن ادونچرِ Below که در سال 2018 به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی Xbox One عرضه شد، در 21 فروردین برای پلی‌استیشن 4 نیز در دسترس خواهد بود. متاسفانه Capybara Games تریلری از نسخه‌ی PlayStation این بازی منتشر نکردند و به ارائه‌ی توضیحاتی کوتاه درمورد تغییرات این نسخه پرداختند.

طبق صحبت‌هایی که توسعه‌دهندگان بازی داشتند، حالت جدیدی به نام "Explore" به بازی اضافه خواهد شد که درجه‌ی دشواری را تا حدودی پایین آورده و به اصطلاح بازی را آسان‌تر می‌کند. وجود این حالت بدین معنی است که دیگر خبری از مرگ‌های ناگهانی و دشمنان بسیار قوی نخواهد بود، به علاوه چندین نقطه‌ی چکپوینت همانند سری سولزبورن به بازی اضافه خواهد شد که به شما اجازه می‌دهد پس از کشته شدن، از همان نقطه شروع کنید و نیازی به شروع از اولِ بازی نیست. در خلاصه‌ای رسمی از نسخه‌ی PS4 آمده است:

" ماجراجویی خود در دنیای زیرین را آغاز کنید، هیولاهایی مخوف و حیات وحشی مرگبار در انتظار شماست، آیا می‌توانید از تله‌ها و خطراتی که در این جزیره‌ی هزارتو وار در کمین شما هستند جان سالم به در ببرید؟ یا ضعیف هستید و کشته خواهید شد؟"

هواداران برای تجربه‌ی Below اشتیاق زیادی داشتند و Microsoft نیز به هایپ کاربران اضافه می‌کرد، اما تاخیرهای زیاد و نابجایی که بازی با آنها مواجه شد، باعث شدند که طرفداران نیز از این عنوان ناامید شوند و در زمان انتشار، با استقبال چندانی مواجه نشد. حال باید دید آیا این عنوان می‌تواند با خروج از انحصار Xbox One به موفقیت برسد یا نه.