Menu

آیا Resident Evil 3 Remake برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد؟

خب دموی Resident Evil 3 منتشر شد و به تازگی به پایگاه داده‌های آن دسترسی پیدا کردیم. ما در اینجا هیچ چیزی از داستان بازی را لو نمی‌دهیم، بنابراین با خیال راحت این مقاله را بخوانید. به گزارش پردیس‌گیم زمانی که همراه با سازنده ماد معروف، FluffyQuack (شخصی که سازنده Fluffy Mod Manager 5000 برای Resident Evil 2 Remake بوده است) و تعدادی از دوستانش در بین کدهای مخفی‌شده در دمو در حال جستجو بودیم به متن‌های بسیار جالبی دست پیدا کردیم.

در لیست هشدارها و متن‌های درون منوی Resident Evil 3 Remake، دسته‌ای از اعلان‌ها وجود دارد که مختص همان نسخه‌ از بازی است که شما در حال تجربه آن هستید. یکی از این اعلان‌ها مربوط به نحوه سیو شدن بازی است که جزئیات آنرا در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

با شواهد موجود احتمالات عرضه Resident Evil 3 Remake را بر روی Nintendo Switch بررسی کرده‌ایم . . .

همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید در بین دستگاه‌های نامبرده همانطور که پیش‌بینی می‌شد PlayStation 4 ،XBOX One و PC وجود دارند اما چیزی که کمتر پیش‌بینی می‌شد، وجود Nintendo Switch است؛ دستگاهی است که به عرضه بازی برای آن اشاره نشده است.

در بالای آن، همچنین اشاراتی به مشاهده صفحه اول فروشگاه‌های دیجیتال شده است مثل فروشگاه Microsoft، فروشگاه PlayStation و ‌..‌. . نکته جالب اینجاست که به فروشگاه الکترونیکی Nintendo Switch هم اشاره شده است.

با شواهد موجود احتمالات عرضه Resident Evil 3 Remake را بر روی Nintendo Switch بررسی کرده‌ایم . . .

Resident Evil 3 Remake از نظر گرافیکی عنوان سنگین و پیچیده‌ای است و پلتفرم‌های امروزی برای اجرای این بازی قطعا به چالش کشیده خواهند شد. اما به نظر می‌رسد که Capcom در پورت این بازی برای سه پلتفرم مقصد خیلی هم سختی نکشده است تا جایی که در هر سه نسخه کدها و توضیحات یکسان زیادی به چشم می‌خورد که Capcom یا به حذف آنها اهمیت نداده یا این موضوع را فراموش کرده است.

با این حال، آیا Capcom در پورت این بازی برای Nintendo Switch نیز می تواند چنین عمل کند و مهم تر اینکه آیا Resident Evil 3 Remake در آینده بر روی Nintendo Switch عرضه می شود؟ بیایید در زیر احتمالات را بررسی کنیم:

در ابتدا، Resident Evil 3 Remake برای اجرا بر روی سخت افزار Nintendo Switch باید به عنوان سبک تری تبدیل شود. موتور گرافیکی RE Engine قبلا در نسخه PC عنوان REmake 2 به خوبی توانایی بالای خود در اجرای بهینه بر روی PC های پایین رده را به رخ کشیده است. با وجود چنین موتور انعطاف پذیری، ممکن است Capcom راهی برای اجرای Resident Evil 3 Remake بر روی Nintendo Switch نیز پیدا کند.

احتمال دوم که طبق یک شایعه بسیار قدیمی که هم‌اکنون هم وجود دارد، این است که Resident Evil 3 Remake یکی از عناوین لانج کنسول جدید و قدرتمندتر Super-Switch باشد. البته که این اتفاق همچنان کاملا شایعه است و هیچ اشاره ای از طرف منابع رسمی به این اتفاق نشده است، اما قویترین دلیل برای ماست چرا که برای ما سوال است که چگونه این بازی بر روی پلتفرمی به ضعیفی کنسول هیبریدی Nintendo منتشر خواهد شد.

احتمال آخر هم وجود یک نسخه ابری از بازی است که با یک روشی مانند Resident Evil 7 منتشر شود. اما این نسخه فقط برای ژاپن عرضه شده بود و Capcom هرگز به خود زحمت نداد که این کار را برای Resident Evil 2 Remake انجام دهد، که البته به طور رسمی اعلام شد که این کار به اندازه کافی خوب انجام نشده است.

در حال حاضر، تمام چیزی که ما داریم کدهای درون دموی بازی است. دوباره میگوییم که ممکن است هیچ معنی و مفهومی نداشته باشند، اما احتمال اینکه خبر از اتفاقی بدهند چیزی است که ارزش بحث و توجه‌کردن را دارد.