Menu

شایعه: بازی Marvel’s Daredevil در حال ساخت برای PS5 و XBOX Series X و PC است

به گزارش پردیس‌گیم این هفته یک هفته دیوانه‌وار در مورد شایعات و درزکردن خبرها بود. در ابتدا شایعه معرفی GTA VI در تاریخ ۶ فروردین منتشر شد، و حالا یک خبری مبنی بر در حال ساخت‌بودن یک عنوان جدید Daredevil برای کنسول‌های نسل آینده به بیرون درز کرده است.

این خبر از طرف 4chan منتشر شده، بنابراین ما پیشنهاد می‌دهیم که به این شایعه زیاد اطمینان نکنید چرا که این منبع اعتبار خاصی ندارد.

اما براساس این شایعه، این خبر از یک فرد در داخل شرکت به دست آمده است که قبلا جزئیاتی از بازی Marvel's Avengers نیز به این منبع داده است. شما می‌توانید در تصویر زیر جزئیات کامل را ببینید که توسط یک ناشناس منتشر شده است.

شایعاتی در مورد بازی‌های آینده Marvel به گوش رسیده‌است . . .

الآن ممکن است شما به این فکر کنید که چرا Daredevil در شیکاگو رخ می‌دهد؟ خب، Spider-Man PS4 در نیویورک اتفاق می‌افتد، بنابراین، ممکن است این اتفاق چیز بدی نباشد چرا که ما یک بازی را قبلا در نیویورک دیده‌ایم. این منبع همچنین ادعا کرده است که Marvel تولید عنوان Marvel's Wolverine را نیز شروع کرده است اما هنوز در مراحل بسیار ابتدایی قرار دارد.

این بسیار هیجان‌انگیز هست که می‌بینیم Marvel در دنیای بازی‌های‌ویدئویی همراه با تمام شخصیت‌هایش شیرجه زده است. تا همین الآن Spider-Man PS4 را بازی کرده‌ایم و از آن لذت برده‌ایم و در حال حاضر طرفداران برای عنوان Marvel's Avengers هیجان‌زده‌اند که در تاریخ ۱۱ شهریور منتشر می‌شود.