Menu

استودیو سازنده بازی‌های Rage 2 و Just Cause از تولید بازی‌های جدیدی خبر داد

به گزارش پردیس‌گیم شرکت Avalanche Studios Group، امروز خبرهای جالبی را منتشر کرد. در ابتدای این اخبار، آن‌ها از ساختار جدید، که استودیو را به سه بخش تقسیم می‌کند، پرده برداشتند؛ که جزئیات آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

هویت جدید یک بروزرسانی مدرن و بازتاب تمام گروه Avalanche Studio است؛ و در میراث و برقرار‌کردن مساوات بین برندهای قوی از شرکای بازی‌های AAA و بخش‌های سه‌گانه آن یعنی Avalanche Studios (سازنده Just Cause و Rage 2) و Expansive Worlds (سازنده theHunter: Call of the Wild) و بخش سازماندهی‌کننده عنوان‌هایی که ناشر آن خودشان هستند یعنی Systemic Reaction (سازنده Generation Zero) اعمال نفوذ می کند، برای اینکه آینه بهتری از این پیشنهاد منحصربه‌فرد باشد.

از سال ۲۰۰۳ که ما یک تجارت پایدار ساخت بازی‌های AAA را ساختیم و در طول چند سال اخیر، ما کارهایی را که خودمان انتشار دادیم را گسترده‌تر کردیم. مدیرعامل گروه Avalanche Studios، پیم هولفوه (Pim Holfve) گفت: "تبدیل‌شدن به Avalanche Studios Group و سه بخش آن نشان می‌دهد که ما وارد عصر جدیدی شدیم." اگر چه ما به سه بخش سازنده گسترش پیدا کردیم، اما تنها تمرکز ما این است که تجربه همه جانبه بازی‌های جهان-باز را برای میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا فراهم کنیم.

"ما می‌خواهیم این فرصت را با ادای احترام به تاریخچه پربار بازی‌های جهان-باز خودمان، و همچنین اشتراک‌گذاری یک نظر اجمالی به چیزهایی که قرار است تولید کنیم، جشن بگیریم.
ما چندین بازی را در دست توسعه داریم و این تازه اول راه است و قول می‌دهیم این دهه یک دهه هیجان‌انگیز دیگر برای تمام Avalanche Studios Group خواهد بود."

از بین این چند بازی در حال توسعه، تنها شعبه Systemic Reaction به تازگی با انتشار یک ویدئوی بسیار کوتاه از بازی جدید خود خبر داد. این ویدئو چیز زیادی به ما نمی‌گوید اما خبر از ساخت یک بازی شبیه به سری Metro می‌دهد.

شما در ادامه می‌توانید این ویدئو کوتاه را مشاهده کنید:

دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه