Menu

سیستم پردازنده‌ی PS5، اجرای بازی‌ها را همانند نتفلیکس راحت و آسان خواهد کرد

به گزارش پردیس‌گیم، SSD در کنسول بعدی Sony نقش پررنگی خواهد داشت، تا جایی که لودینگ و بارگذاری بازی‌ها را به شکل قابل توجهی بهبود خواهد بخشید، در کنار SSD، گویا پردازنده‌ی این کنسول هم به اجرای آسان و راحت بازی‌ها، کمک شایانی می‌کند.

جیسون شرایر(Jason Schreier)، که اغلب اوقات اخبار معتبر و موثقی منتشر می‌کند، در جدیدترین صحبت‌های خود گفته است که Sony به سازندگان و توسعه‌دهندگان قول داده که اجرای بازی بر روی PS5 همانند اجرای فیلم و سریال در نتفلیکس، آسان خواهد بود. او همچنان گفت:

" تا الان اخبار خارق العاده‌ای درمورد PS5 شنیده‌ام که یکی از آنها این است: Sony به سازندگان بازی‌های ویدیویی گفته است که اجرای بازی همانند اجرای سریال در نتفلیکس روان خواهد بود. Sony می‌خواهد پردازنده‌ی کنسول بقدری حرفه‌ای باشد که کاربران بلافاصله وارد بازی شوند و به طور دقیق از مدت زمانی که قرار است برای انجام کاری صرف شود، مطلع باشند. آنها می‌خواهند مخاطب نه فقط در زمانی که اوقات فراغت زیادی دارد، بلکه هر زمان که خواست مشغول بازی شود."

با اینکه پردازنده‌ی پلی‌استیشن ۵ بسیار عالی عمل خواهد کرد، اما خبر «تحول شگرفی» که درمورد اجرای بازی‌های جهان‌باز در این کنسول پیچیده بود، صحت ندارد. با بروزترین و معتبرترین اخبار و مقالات قلمروی بازی‌های ویدیویی، همراه پردیس‌گیم باشید.