Menu

نمرات Half-Life: Alyx منتشر شد؛ بازگشتی شکوهمندانه‌!

به گزارش پردیس‌گیم، بازی جدید Valve که نسخه‌ی واقعیت مجازی Half-Life است، با حدس و گمان‌های زیادی رو به رو بود و کم نبودند کسانی که احتمال شکست این بازی را بیشتر از درصد پیروزی‌اش می‌دانستند. اما به نظر می‌رسد Gabe Newell همچنان شاهکار خلق می‌کند! با نمرات Half-Life: Alyx همراه ما باشید:

IGN 100

" Half-Life: Alyx ثابت کرد که وقتی یک سازنده‌ی ماهر و حرفه‌ای دست به کار می‌شود، می‌تواند تحول بزرگی در سطح کیفیت، جزئیات و طراحی بازی در واقعیت مجازی ایجاد کند."

DualShockers 100

" Half-Life: Alyx جهانی کاملا جذاب و عمیق برای شما آماده کرده است، و به راستی تحول شگفت انگیزی برای VR به شمار می‌رود."

PC Gamer 92

" دشمنان جدید، رفقای قدیمی، و داستانی شگفت آور، همه در Half-Life: Alyx جمع شده‌اند تا تجربه‌ای هیجان انگیز در انتظار شما باشد!"

GamesRadar+ 90

" بهترین عنوان واقعیت مجازی که در حال حاضر ساخته شده Half-Life: Alyx است. این بازی ثابت می‌کند که اگر سازندگان عناوین AAA پول و زمان کافی برای بازی‌های VR خرج کنند، می‌توانند محصولات فوق العاده‌ای تولید بکنند."

Destructoid 90

" به جرئت می‌گویم که تنها برای همین تجربه‌ی 10-12 ساعتی Half-Life: Alyx هم که باشد، VR بخرید! امیدوارم Valve همچنان به ساخت عناوین بیشتری از این فرنچایز ادامه دهد."

PC Games 80

" Half-Life: Alyx به آن خوبی که باید می‌شد نیست، سکانس‌هایی طولانی که گاهی اوقات بیش از اندازه طول می‌کشند، MultiTool داخل بازی که گویا اضافه است، و برخی طراحی‌های ضعیف. بازی در کل خوب است و می‌تواند در میان سری Half-Life جا خوش کند، اما انتظار نداشته باشید که همانند Half-Life 2 عنوانی محشر باشد."

Metro GameCentral 80

" Half-Life: Alyx از کمبود ایده‌های نو رنج می‌برد، اما در عین حال تجربه‌ای زیبا و لذت بخش است. گویا بازی در تقلا است تا تعادلی میان گیمپلی و توانایی‌های VR اینجاد کند که چندان هم در این امر موفق نمی‌شود."

متای این بازی در وبسایت متاکریتیک: 92