Menu

حالت Photo Mode عنوان Spider-Man با یک تریلر جذاب معرفی شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، استودیوی خوش نام Insomniac Games به تازگی تریلر جدیدی را از عنوان مورد انتظار ابرقهرمانی اکشن ماجراجویی خود یعنی Marvel’s Spider-Man منتشر کرده است.

این تریلر بخش Photo Mode بازی را نشان می‌دهد که در پچ روز اول به آن اضافه می‌شود و با توجه به تریلر می‌توان گفت که این بخش واقعا عالی طراحی شده است. شما می‌توانید شخصیت اسپایدر من را در نبردهای اکشنش متوقف کنید و با استفاده از افکت‌های جذاب کمیکی، کتاب مصور خود را خلق کنید. این بخش Photo Mode بسیار کامل خواهد بود و شما با خلاقیت خود می‌توانید تصاویر بسیار جالبی را با استفاده از آن ثبت کنید.

در زیر شما می‌توانید تریلر جدید این بازی را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

عنوان Marvel’s Spider-Man در تاریخ سپتامبر (16 شهریور) به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد. طبق گفته‌ها از لحاظ تجاری این بازی در موقعیت خوبی قرار دارد و پیش فروش‌های آن هم عالی بوده است. اگر می‌خواهید این بازی را تجربه کنید، باید بدانید که گیم پلی بخش داستان آن حدود 20 ساعت می‌باشد که در استانداردهای بازی‌های این سبک است، البته بازهم کلی موارد برای سرگرم شدن باقی می‌ماند و در آینده هم باید منتظر بسته‌های الحاقی داستانی بازی باشیم.