Menu

عنوان COD:Warzone از مرز ۳۰ میلیون پلیر گذشت + جزئیات

به گزارش پردیس گیم، حدود ۱۰ روز پیش بود که عنوان بتل رویال Call of Duty:Warzone، توانست ۱۵ میلیون پلیر به خود جذب کند و حالا، فقط حدود ۲ هفته بعد از انتشار آن، این عدد دو برابر شده است.

بله، درست است؛ در حال حاضر تقریباً ۳۰ میلیون پلیر در سرتاسر جهان به عنوان بتل رویال رایگان و مستقلِ Call of Duty:Modern Warfare، یعنی Warzone، پرداخته‌اند؛ عنوانی که توانست در اولین روز عرضه‌اش جذب ۶ میلیون پلیر را به رخ بکشد.

شرکت Activision در این باره توییت زد: "بیش از ۳۰ میلیون نفر از شما به Warzone سر زده‌ و آن را بازی کرده‌اید. تشکر و قدردانی از این اجتماع فوق‌العاده."


در مقایسه با آن، Apex Legends، بازی بتل رویال رایگان شرکت EA، توانسته بود ۱ میلیون پلیر مجزا در ۸ ساعت اول شروع کارش، به خود جذب کند و ۷۲ ساعت زمان برای رسیدن به تعداد ۱۰ میلیون پلیر نیاز داشت. این مقدار به روند افزایشی خود ادامه داد تا اینکه بعد از یک ماه، به عدد ۵۰ میلیون پلیر رسید.

البته، این‌ دو، هنوز تاج پادشاهی Fortnite را از سرش نیداخته‌اند. چرا که این عنوان محبوب، توانسته از مرز ۲۵۰ میلیون پلیر عبور کند.

همانطور که "جوردن"(Jordan) در زمان عرضه‌ توضیح داد، Warzone، یک بازی بتل رویال رایگان جدید است که ۱۵۰ پلیر را به مبارزه با یکدیگر در دو حالت بازی مجزا می‌اندازد: Plunder و Battle Royale. مود Plunder، شما را به جمع‌آوری بیشترین مقدار پول از طریق لوت کردن، دزدیدن و انجام قرارداد(Contract)های درون بازی، وا می‌دارد. مود Battle Royale هم، تقریباً واضح است که البته، در Warzone با نوآوری‌های جالبی مثل مبارزه‌ی پلیرهای کشته‌شده برای بازگشتن برنده به بازی، همراه است.

شما می‌توانید به COD:Warzone بر روی PC، Xbox One و PS4 دسترسی داشته باشید؛ یا به عنوان ضمیمه‌ی COD:Modern Warfare، یا به عنوان بازی‌ای مجزا. اما حواستان باشد که این بازی، حجم دانلود سنگین ۸۰ گیگابایتی برای طرفداران جدید Call of Duty، و حجم دانلود ۱۸ گیگابایتی برای کسانی که از قبل COD:Modern Warfare را نصب کرده‌اند، دارد.