Menu

بازی ایرانی «شهر پارسی – پرسیتی» روی هیولا منتشر شد

تجربه شهرسازی و مزرعه‌داری در عصر هخامنشی

بازی ایرانی «شهر پارسی – پرسیتی» روی هیولا منتشر شد

بازی ایرانی «شهر پارسی – پرسیتی» که در سبک شهرسازی و مزرعه‌داری تولید شده است روی هیولا منتشر شد. «شهر پارسی – پرسیتی» اولین عنوان رایگان با امکان خرید درون‌ بازی است که روی پلتفرم هیولا منتشر می‌شود. داستان این بازی در فضای باستانی و در عصر هخامنشی جریان دارد و با بهره‌گیری از عناصر مهم سبک‌ مدیریتی و شهرسازی،‌ تجربه‌ی جذاب بازی‌های این سبک را به مخاطب خود منتقل کند.

شهرسازی در فضای کاملا ایرانی!

نکته‌ی قابل توجه در رابطه با این بازی بهره‌گیری آن از عناصر مختلف ایرانی‌ است که حس و حال یک بازی کاملا ایرانی را به گیمر منتقل می‌کند. این عناصر در فضای کلی بازی مثل روستا و شهر و همین‌طور در طراحی‌های عناصر محیطی مثل ساختمان‌ها، کاراکترهای بازی و وسایل مختلف مشاهده می‌شود. در «شهر پارسی – پرسیتی» شما به عنوان بازیکن با یک روستای کوچک ساده و تعداد کمی زمین کشاورزی و منابعی محدود شروع می‌کنید و مانند تمام بازی‌های شهرسازی و مزرعه‌داری هرچه که به جلوتر می‌روید، به گسترش آنها می‌پردازید. در ابتدا منابعی محدود در اختیار دارید اما با پیش‌روی در بازی منابع بیشتری به‌دست خواهید آورد اما در مقابل برای استفاده‌ی بهینه از این منابع، باید برنامه‌ریزی و راهبرد داشته باشید.

امکان خرید درون بازی

«شهر پارسی – پرسیتی» اولین عنوان رایگان با امکان خرید درون بازی‌ است که روی پلتفرم هیولا قرار می‌گیرد. در چند ماه اخیر زمزمه‌هایی از تغییرات فنی و اضافه‌ شدن امکانات جدید به این پلتفرم شنیده می‌شد و هم‌اکنون بعضی از این امکانات فعال شده‌اند. امیرحسین فصیحی مربی هیولا در این‌باره می‌گوید: «چند ماهی‌ است که مشغول کار روی امکانات جدید هستیم، در حال حاضر تعدادی از آنها پییاده‌سازی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. در نسخه‌ی جدید از کلاینت هیولا سرعت دانلود به شکل قابل‌ توجهی افزایش یافته، طراحی گرافیکی سایت تغییر کرده و مواردی مثل امکان خرید درون بازی به آن افزوده شده است. همچنین SDK جدید که از مواردی مثل دستاورد‌ها و لیدربرد پشتیبانی می‌کند، به هیولا اضافه شده‌اند.» او همچنین اضافه می‌کند که: «به‌ غیر از امکانات بالا که اغلب از دید کاربران هیولا مهم هستند، امکانات بسیاری نیز برای توسعه‌دهندگان بازی در نسخه‌ی جدید دیده شده است. تمام این امکانات در مرحله‌ی بتا قرار دارند و در حال تست بیشتر و عیب‌یابی سیستم هستیم.»

تاکنون بازی‌های ایرانی بسیاری روی هیولا قرار گرفته است اما بازی ایرانی «شهر پارسی – پرسیتی» اولین عنوانی است که پس از اضافه شدن قابلیت پرداخت درون بازی به این پلتفرم اضافه شده است.