Menu

سازنده‌ی The Order 1886: کنسول PS5 یکی از انقلابی‌ترین کنسول‌های تمام دوران خواهد بود

به گزارش پردیس‌گیم، رویداد معرفی PS5 که در چند روز پیش اتفاق افتاد، با اینکه اطلاعات جامع و کاملی دربرداشت، به مذاق بسیاری از هواداران سونی خوش نیامد و انتقادات زیادی به جانب سونی روانه شد. آقای سرنی که معمار ارشد سونی هم هست در مراسم یادشده به شرح برخی اطلاعات سخت افزاری PS5 پرداخت و دقیقا اطلاعاتی را ارائه کرد که از قبل نیز برنامه ریزی شده‌بودند، اما خیل عظیمی از طرفداران Sony انتظار داشتند که این مراسم به معرفی بازی‌ها و عناوین انحصاری Play Station 5 نیز بپردازد اما چنین اتفاقی نیفتاد و به همین دلیل نارضایتی گروهی از طرفداران را به دنبال داشت.

اما آقای آندره پسینو (Andrea Pessino) که ساخت عنوان The Order:1886 را در کارنامه دارد و در تولید کنسول نسل هشتمی سونی نیز مشارکاتی داشته، اظهار داشت که ناامید شدن از PS5 به هیچ وجه کار عاقلانه‌ای نیست و گیمرها باید آستانه‌ی صبر خود را بالا برده و منتظر اطلاعات بیشتر باشند:

"مطمئنم هواداران PS5 پس از گذشت یک سال از عرضه‌ی کنسول جدید سونی به قدرت و ارزش این کنسول پی خواهند برد. PS5 یکی از انقلابی‌ترین کنسول‌هایی است که تا الان ساخته شده‌اند. کسانی که هم‌اکنون مشغول به جر و بحث درمورد ترافلاپس هستند بعد از مشاهده‌ی قدرت PS5 احساس حماقت خواهند کرد!"

شاید ادعای پسینو کمی اغراق‌آمیز باشد، اما در هفته‌ی گذشته id Software نیز گفته بود که کنسول بعدی سونی خارق العاده خواهد بود. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید سونی نسل نه را به رقیب دیرین خود یعنی مایکروسافت خواهد باخت؟ یا همانند پسینو معتقد هستید که از قدرت واقعی PS5 هنوز رونمایی نشده است؟