Menu

تبریک سال نو به همراه تقویم گیمی ۱۳۹۹


با سلام و احترام

یک سال دیگه هم گذشت ، با فراز و فرودهای مختلف برای هریک از ما، یک سال بزرگتر شدیم، یک سال تجربه اندوختیم و با امید و نشاط سال جدید رو آغاز میکنیم.

برای من و تک تک شما عزیزان، سالی که گذشت هم لحظات شاد داشت و هم لحظات غم، هم موفقیت هم شکست. اما چیزی را که نباید فراموش کرد این است که "این نیز بگذرد"، یعنی اگر موفقیت و شادی بوده فکر نکنیم همیشه همینطور باقی خواهد ماند و اگر شکست و غمی بوده نباید نا امید شد، باید تلاش کرد و روزهای بهتری برای خود رقم زد.

تمامی این اتفاقات به ما این موضوع را گوشزد می‌کند که زندگی همیشه در جریان است و پستی و بلندی‌های زیادی دارد و مهم این است که قدر تک تک لحظات زندگی را بدانیم؛ قدر این دوستی‌ها و با هم بودن‌ها. چه بخواهیم و چه نخواهیم بسیاری از دوستی‌ها روزی تمام می‌شوند، ارتباط‌هایمان قطع می‌شود و فقط خاطره‌هاشان باقی می‌ماند؛ و چه بهتر که خاطرات خوب از خودمان به جای بگذاریم.

در طی چند سال اخیر تغییرات محسوسی داخل سایت پردیس‌گیم صورت نگرفت. موانع زیادی پیش‌روی ما بود ولی سعی کردیم بتوانیم در بخش محتوایی، بهترین خود را برای شما مخاطبان عزیز منتشر کنیم. اما امسال یعنی سال ۱۳۹۹، سال ایجاد تغییرات اساسی و خانه تکانی بزرگ پردیس‌گیم در دودهه اخیر عمر فعالیت خودش خواهد بود و به مرور زمان—حداکثر تا اول تابستان ۱۳۹۹—به مرور شاهد تغییرات پردیس‌گیم خواهید بود. اولین تغییر اساسی که شما مخاطبین همیشگی ما خواهید دید، رونمایی از قالب جدید سایت و لوگو جدید پردیس‌گیم در ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ خواهد بود. ضمناً با صحبت‌هایی که بین مسئولین سایت داشتیم تمامی تلاش خود را جهت تغییر رویکرد و نگرش محتوایی سایت خواهیم داشت تا هرچه بیشتر بتوانیم سلایق مختلف را از خود راضی نگه داریم.

پردیس‌گیم در سالی که گذشت و بهتر بگویم نیم سال دوم ۱۳۹۸، تنها توسط چند نفر محدود از مسئولین قدیمی سایت اداره شد، بدون یک حامی مالی و تنها مشوق ما برای ادامه کار سایت، شما کاربران همیشگی‌مان بودید. سالی که گذشت یکی دیگر از سخت ترین سال‌ها برای کادر مدیریتی پردیس‌گیم بود و تنها هدف ما یک چیز بود: "زنده نگه داشتن پردیس‌گیم"

اما این سال سخت به مثابه زمستان Game Of Thrones گذشت و خوشبختانه سال جدید در پردیس زمان تحول است، تحول در همه چیز و وفا کردن به وعده‌هایی که ۲ سال اخیر دادیم. حالا همانطور که گفتم زمستان سخت پردیس‌گیم به پایان رسید؛ پردیس‌گیم کماکان زنده است و سال جدید زمان تغییرات فراوانی است که مدت‌ها پیش انتظارش را داشتید.

در پایان از تمامی کاربرانی که در طول سال‌های گذشته به ما در جهت. بهتر شدن سایت کمک کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم ، اگر کسی از تصمیمات ما رنجیده خاطر شده، عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم کمتر شاهد این مسائل در سال جدید باشیم.

جدای از تشکر از شما بخاطر اینکه امسال هم در کنار ما بودید، دوست دارم از کسانی که در ظاهر کار ساده‌ای می‌کنن اما عامل اصلی حیات و پیشرفت سایت هستند تشکر کنم. افرادی مثل خبرنگاران زحمت‌کش سایت که حتی در همین تعطیلات سال نو که می‌توانند اینترنت را کنار بگذارند، باز هم به فکر به روز کردن سایت برای شما هستد، از کسانی مثل نویسنده‌های تحریریه سایت که یک آمار فوق‌العاده از لحاظ تعداد نقد و بررسی و مقالات در سال ۱۳۹۸ ثبت کردند، آماری که در تاریخچه پردیس‌گیم بی‌سابقه بود، از گرافیست‌های سایت که امسال فعالیت‌ فوق‌العاده‌ای داشتند، از مسئول تریلرهای سایت که باز هم پشت پرده خیلی زحمت کشید، از تیم برنامه‌نوسی پردیس‌گیم که امسال یعنی سال ۱۳۹۹ پردیس‌گیم را قرار است دستخوش تغییرات فراوان کنند و به طور کلی از تک تک کسانی که امسال برای سایت پردیس‌گیم زحمت کشیدن تا بتونیم این شانس داشته باشیم یک سال دیگه در کنار شما باشیم.

از سال ۱۳۹۹ بگوییم و برخی اهدافمان…

امسال رسالت اصلی ما در پردیس‌گیم به عنوان یک رسانه مستقل با بودجه‌ای محدود، همین مستقل ماندن و صاحب نظر ماندن است. اینکه ورود ما به پدیده نقد بازی‌ها و تحلیل صنعت بازی به شکل جدی‌تری جلو برود … لازمه‌ی دستیابی به این هدف، تقویت در چندین بخش است …

نخست تقویت نیروی انسانی، نفرات بیشتر و دیدگاه‌های متنوع‌تر …ماه گذشته فراخوانی پیرو این تغییر بزرگ داشتیم.

دوم احیای دوباره طرح انجمن نویسندگان مستقل؛ انجمنی از دل کاربران پردیس‌گیم تا ما بلندگوی آن‌ها برای نشر دیدگاهشان شویم …

سوم ارتباط بیشتر با دنیای بازی و افزایش بار بین‌المللی پردیس‌گیم … برای دستیابی به این هدف طی دو ماه اخیر یک بسترسازی عالی برای تعامل با شرکت‌ها و بازی‌سازان مطرح بین‌المللی صورت گرفت که نتیجه‌اش را در سال ۱۳۹۹ به وضوح خواهید دید.

چهارم بخش خبری پردیس‌گیم که در سال ۱۳۹۹ دستخوش تغییرات فراوان خواهد شد و به سمت رویکردی جدید حرکت می‌کند؛ رویکردی که در آن صرفاً تعداد اخبار اهمیت ندارد، بلکه هدف آن درگیر کردن بیشتر مخاطبین با سایت است.

و پنجم شبکه‌های اجتماعی … مدتی است جریانی جدید را در شبکه‌های اجتماعی پردیس‌گیم آغاز کرده‌ایم و امسال می‌خواهیم هم از دید کمی و هم از دید کیفی، برند پردیس‌گیم را در شبکه‌های اجتماعی بسیار مطرح‌تر از گذشته کنیم.

برای نوروز امسال تمام تلاش خود را بر این داشتیم یک سری از جذاب‌ترین و بهترین مقالات موجود که می‌تواند برای شما در ایام تعطیلات جذاب باشد را آماده کنیم و با تلاش وصف‌ناپذیر نویسندگان ما در بخش خبری و تحریریه پردیس‌گیم، موفق شده‌ایم که لیستی بلند و جذاب را برای شما آماده کنیم که به زودی در توسط سردبیر محترم سایت پردیس‌گیم منتشر خواهد شد.

آغاز سال ۱۳۹۹ خورشیدی از طرف خودم و کلیه مسئولین سایت پردیس‌گیم به تک تک شما عزیزان تبریک میگم و در پایان برایتان سالی سرشار از گیم را برای همه شما عزیزان آرزو می کنم و امیدوارم در ادامه‌ی مسیر همراه با ما XP کسب کنید؛ شاید که در آخر هر دویمان لول آپ شدیم. ضمنا مانند همیشه که تبدیل به سنتی در سایت پردیس‌گیم شده، تقویم گیمی سال ۱۳۹۹ رو خدمتتان تقدیم می‌کنیم.

جهت دانلود این تقویم که در نسخه الکترونیکی تهیه شده است، می‌توانید به آدرس زیر مراجعه فرمائید.

دریافت


در انتها به شما گیمرهای عزیز و همراهان خوب پردیس‌گیم می‌رسیم … از سال ۱۳۹۸ و تجربیات تلخ و شیرین خود برایمان بگویید و البته در کنارش در آینده … از اینکه در سال آینده چه اهدافی دارید و برای چه اتفاقات گیمینگی هیجان‌زده‌ هستید؟



همیشه شاد و سربلند باشید

مدیریت سایت پردیس‌گیم