Menu

آیا تیزر جدید Ghost Recon Breakpoint از بازگشت سری Splinter Cell خبر می‌دهد؟

به گزارش پردیس‌گیم طرفداران سری خفته Splinter Cell، دلیل بالقوه‌ای برای به شادی پرداختن در هفته بعد دارند. شخصیت اصلی بازی، Sam Fisher، با رویداد احتمالی در رابطه با Terminator به بازی Ghost Recon: Breakpoint می‌آید.

با توجه به اخبار به دست آمده از Ghost Recon Twitter feed، سم فیشر شحصیت مورد علاقه خیلی از گیمرها در تاریخ ۵ فروردین به این بازی می‌آید. که آن همراه با یک تیزر کوتاه که خبر از یک ماجراجویی جدید در Deep State می‌دهد و در آن بار دیگر صدای کاراکتر سم فیشر، که توسط مایکل آیرون ساید (Michael Ironside) صداپیشه مشهور سری Splinter Cell صداگذاری می‌شود، عبارتهای "Auroa situation" که به نام جزایر و کل مجموعه بازی اشاره دارد، و همچنین "This is real shit show" را می‌گوید. در بازی همچنین قطعه Chaos Theory که جزو ترک‌های بازی Splinter Cell است، در این ویدئو شنیده می‌شود.

در این ویدئو سلاح‌ها، پهپادها و ترمیناتورها وجود دارند، همراه با اینکه سم فیشر به همکار خود می‌گوید که او شاید برای پیداکردن راه ورود به داخل، کمک نیاز داشته باشد. او می‌گوید: "چیزی در مورد تمام این باید انجام شود قبل از اینکه به جز ارواح و سایه ها چیزی باقی نماند."

نابودگرها در ژانویه به Breakpoint آمدند، بنابراین واضح و مشخص نیست که سم فیشر به طور مستقیم بر علیه ماشین‌های مرگ وارد عمل خواهد شد، یا فقط راه خود را بعد از حمله آن‌ها انتخاب می‌کند و یا شاید کاملا چیز دیگری باشد. Ubisoft هیچ اطلاعات دیگری در اختیار ما قرار نداده است و فقط به جمله "منتظر اطلاعات بیشتری باشید"، بسنده کرده است.

به طور مشخصی، این اتفاق خیلی بیشتر از شایعه است و شاید قسمت جدیدی از Splinter Cell که طرفداران ، مدت زیادی است که منتظر آن هستند را نشان می‌دهد.

در ادامه می‌توانید تیزر این رویداد را ببینید:

دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه