Menu

بازی محبوب Dead by Daylight به گوشی‌های هوشمند می‌آید

به گزارش پردیس گیم، بازی محبوب، ترسناک و چندنفره‌ی Dead By Daylight که به صورت 4V1 (چهار پلیر در برابر یک پلیر) می‌باشد، قرار است ماه آینده‌ی میلادی به اندروید و IOS بیاید. Dead By Daylight Mobile، عنوانی رایگان است که تجربه‌ای مناسب و درخورِ گوشی‌های هوشمند ارائه می‌کند و بر اساس نسخه‌ی PC و کنسول آن که متعلق به شرکت Bahaviour Interactive می‌باشد، است.

در این بازیِ ۴ در برابر ۱، پلیرها یا نقش یکی از ۴ بازمانده‌ی نگون‌بخت، یا نقش گرگ تنهای قاتل را بازی می‌کنند. کسانی هم که به عنوان قاتل وارد بازی می‌شوند، می‌توانند از چندین قاتل معروف فیلم‌های ترسناک مثل "مایکل مایرز" از فیلم Holloween، فِرِدی کروگر از Nightmare on Elm Street، یا هیولای Demogorgon از سریال Stranger Things و شخصیت‌های دیگر، یکی را انتخاب کنند.

این بازی، در تاریخ ۲۸ فروردین، بر روی App Store و Google Play منتشر می‌شود. کاربران اندروید می‌توانند در اینجا و کاربران IOS هم در این لینک، Dead By Daylight Mobile را پیش ثبت‌نام کنند. با پیش ثبت‌نام این بازی، می‌توانید جوایز مختلفی از Iridescent Shards که نوعی پول درون بازی است، تا لباس‌های تزئینی برای شخصیت‌هایتان دریافت کنید.