Menu

خلاصه ای از بازی های معرفی شده در استریم Nintendo Indie World

به گزارش پردیس‌گیم، نینتندو تعدادی از بازی‌های پیش‌روی Nintendo Switch را در جریانِ نمایش آنلاینی به مدت حدود ۲۰ دقیقه با نام Nintendo's Indie World Direct، به نمایش گذاشت. برخی از این بازی‌ها هم تا الان منتشر شده‌اند. در این نمایش زنده، نگاهی به بیش از ۲۰ بازی انداختیم و شامل تعداد اندکی هم می‌شود که ابتدا به پلتفرم Nintendo به عنوان انحصاریِ موقت خواهند آمد(مثل بازی Exit The Gungeon). ما تمام عناوینی که در این نمایش، معرفی شدند را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

Blue Fire

این بازی که توسط استودیوی Robi ساخته شده، بر سبک اکشن-ماجراجویی می‌باشد که در قلمروی پادشاهی تخریب شده‌ی Penumbra اتفاق می‌افتد. به عنوان یک جنگجوی نینجا-مانند، شما باید پرش‌های دوتایی، راه رفتن روی دیوار و کارهای دیگر انجام دهید تا چالش‌های سکوییِ ۳ بعدی و دشمنانتان را شکست دهید. Bluefire تابستان امسال به عنوان انحصاریِ موقت به Switch خواهد آمد.

می‌توانید تریلر این بازی را در اینجا تماشا کنید.

Baldo

این بازی که به سبک اکشن-نقش‌آفرینی می‌باشد، توسط Naps Team توسعه یافته است و فضا و گرافیکی که از استودیوی Ghilbi الهام گرفته شده را ارائه می‌کند. این بازی در جهانی باز و قابل تعامل ک شکل می‌گیرد که زمینه‌ای برای دیدار با تعداد زیادی از شخصیت‌های عجیب و جستجوی سیاه‌چال‌ها، می‌باشد. Baldo نیز در این تابستان و تحت عنوان انحصاری موقت به Nintendo Switch می آید.

می‌توانید تریلر این بازی را در اینجا تماشا کنید.

I Am Dead

این بازی در سبک پازل و معمایی است و توسط سازندگان Hohokum و Wilmot's Warehouse عرضه می‌شود. در این بازی، شما نقش ساکنی اخیراً فوت شده‌ از جزیره‌ی Shelmerston را بازی می‌کنید که باید با استفاده از بینایی با اشعه‌ی X و مهارت‌های دیگر، رازها و معماهای جزیره را حل کنید و در نهایت آن را از یک فوران آتشفشانی، نجات دهید. این بازی هم در همین سال میلادی به عنوان انحصاری موقت به Switch می‌آید.

می‌توانید تریلر این بازی را در اینجا تماشا کنید.

B.ark

این عنوان که توسط Tik Toc Games ساخته می‌شود، بازی‌ای بامزه و به سبک Co-Op، تیراندازی(Shooter) و دو بعدی است که در آن فقط در دو بعد یعنی طرفین خود حرکت می‌کنید. در این بازی، شما و سه پلیر دیگر، هرکدام کنترل حیوانی متفاوت که سفینه‌اش را هدایت می‌کند به دست می‌گیرید و شما باید با یکدیگر همکاری کرده تا از پس موج‌های دشمنان بربیایید. B.ark هم به صورت موقتا انحصاری در اواخر سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

می‌توانید تریلر این بازی را در اینجا تماشا کنید.

Cyanide And Happiness: Freakpocalypse

این بازی که در سبک ماجراجویی می‌باشد، این تابستان به Nintendo Switch خواهد آمد. Freakpocalypse که همان طنز تلخ کمیک‌های کارتونی‌اش را ارائه می‌دهد، شما را در نقش "کوپ مک‌کارسی"(Coop McCarthy) بدنام قرار می‌دهد که فقط به دنبال قرارِ رقصی در میان این آخر‌الزمان می‌باشد.

می‌توانید تریلر این بازی را در اینجا تماشا کنید.

Summer In Mara

این بازی در سبک کشاورزی-ماجراجویی است که دختری به نام Koa نقش اصلی آن است که باید جزیره‌اش را پرورش دهد و اقیانوس اطراف آن را جستجو کند. شما می‌توانید جزیرۀ خود را با ساختن سازه‌ها، نرده‌ها و اشیاء دیگر، شخصی‌سازی کنید و با شخصیت‌های مختلف و رنگارنگی آشنا شوید و رازهای مخفی را در ماجراجویی خود کشف کنید. این بازی، بهار امسال به عنوان انحصاری موقت به Switch می‌آید و همچنین، لباس‌های درون-بازی خفنی به صورت رایگان دریافت می‌کنید.

می‌توانید تریلر این بازی را در اینجا تماشا کنید.

Quantum League

این بازیِ خاص، در سبک"تیر‌اندازی و تناقض زمانی" می‌باشد که در سال میلادی جاری برای Switch منتشر خواهد شد. در هر مسابقه‌ی 1V2 یا 2V2، شما با بدل‌های خودتان که حرکت قبلی شما را تقلید می‌کنند، هم‌بازی می‌شوید که این، شرایط را برای استراتژی‌های محرکِ ذهن، مهیا می‌کند.

می‌توانید تریلر این بازی را در اینجا تماشا کنید.

The Good Life

این بازی از سازنده‌ی عنوان Deadly Premonition نیز در همین سال میلادی به Switch خواهد آمد. سبک آن با نام "نقش‌آفرینیِ جبرانِ دِین" معرفی شده است. این بازی شما را در نقش یک روزنامه‌نگار که در حال بررسی شهر عجیب Rainy Woods می‌باشد، قرار می‌دهد. شهری که ساکنانش در شب، با ماه کامل، به سگ و گربه تبدیل می‌شوند.

می‌توانید تریلر این بازی را در اینجا تماشا کنید.

The Last Campfire

این بازی در تابستان آینده توسط شرکت سازنده‌ی No Man's Sky یعنی Hello Games بر روی Switch منتشر می‌شود. این عنوان، بازی‌ای همراه با همدلی، دلسوزی و پیدا کردن امید، معرفی شده است و به سبک معمایی-ماجراجویی می‌باشد که داستانِ Ember را که گم شده و باید ویرانه‌ها را بگردد تا راهی به خانه‌اش پیدا کند، دنبال می‌کند.

می‌توانید تریلر این بازی را در اینجا تماشا کنید.

PixelJunk Eden 2

دنباله‌ی بازی تحسین شده‌ی PixelJunk Eden از شرکت Q-Games به زودی و در تابستان آتی برای Nintendo منتشر خواهد شد. در این بازی، شما در حالی که Grimp خود را هدایت می‌کنید، مراحلی برای شما در همان لحظه ایجاد می‌شود که باعث تجربه‌ی صوتی-تصویریِ منحصر به فردی می‌شود. تا به حال هیچ تریلر یا تیزری از این بازی منتشر نشده است.

Faeria

این عنوان، یک کارت بازی استراتژی است که در آن نه تنها دسته‌ی خود، بلکه تخته‌ای که روی آن بازی می‌کنید را هم باید تشکیل دهید. به علاوه‌ی بخش تک‌نفره، بازی، بخش آنلاینِ Co-Op و PvP(پلیر در برابر پلیر) و همچنین پازل‌هایی برای تکمیل را ارائه می‌کند. Faeria در ماه میلادی جاری در فروشگاه اینترنتی Switch منتشر می‌شود و این نسخه از آن دارای ۴ بسته‌ی تزئینی نیز می‌باشد.

Eldest Souls

Eldest Souls که با عنوان "نبردهای خشن با باس‌‌ها" معرفی شده، بازی‌ای زیبا با طراحی پیکسلی و به سبک اکشن-نقش‌آفرینی(Action RPG) می‌باشد و شما در آن باید با خداهای باستانی بجنگید. این عنوان در تابستان آینده به صورت انحصاری موقت به Nintendo Switch خواهد آمد.

می‌توانید تریلر این بازی را در اینجا تماشا کنید.

Exit The Gungeon

این بازی که دنباله‌ای بر عنوان محبوب Enter The Gungeon می‌باشد، روز گذشته به عنوان انحصاری موقت برای Nintendo Switch، منتشر شد. Exit The Gungeon دقیقاً همان جایی که Enter The Gungeon پایان یافت، شروع می‌شود و حتی از عنوان قبلی خود هم خشن‌تر است و صدها سلاح، آیتم و مکان جدید برای طی مسیر شما، ارائه می‌کند.

می‌توانید تریلر این بازی را در اینجا تماشا کنید.

Nintendo، علاوه بر بازی‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، چند عنوان مستقل(Indie) دیگر را نیز در هایلایتی، معرفی کرد که در سال میلادی جاری به Switch می‌آیند که شامل چند محصول مهم و مورد توجه مثل Sky و Blair Witch می‌باشد.

نام بازی‌های دیگری که ذکر شد، در لیست زیر به همراه تاریخ تخمینی انتشار آن‌ها آمده است:

Blair Witch-تابستان امسال

Ghost Of A Tale-بهار امسال

Sky-تابستان امسال

Sky Racket-منتشر شده

Superliminal- تابستان امسال

Wingspan-بهار امسال

Dicey Dungeons-سال جاری میلادی

Bounty Battle-تابستان امسال

Moving Out- نهم اردیبهشت ۹۹