Menu

گیم‌پلی کمپین نظامی بازی Stronghold: Warlords در PAX East 2020 + جزئیات جدید

به گزارش پردیس گیم، تریلر جدید Stronghold: Warlords در نمایشی جدید به آشنا کردن مخاطبان با کارکترها، واحدهای نظامی جدید و محاصره کردن قلعه‌های دشمنان می‌پردازد. Firefly Studio با 30 دقیقه‌ای که این بار از بازی جدید خود به نمایش گذاشته، سعی داشته است که ابعاد نظامی بازی را بیشتر مورد توجه قرار داده و ما را با واحدهای نظامی، استراتژی‌های جنگی و سلاح‌های مختلفی که برای محاصره کردن قلعه‌ها استفاده می‌شود و قبلا از آنها رونمایی نشده بود، پرده بردارد.

تریلر جدید Stronghold: Warlords سال 238 قبل از میلاد و سرزمین باستانی چین را به نمایش می‌گذارد، زمانی که کین شی هوانگ افسانه‌ای در مقابل شورشیان با رهبری لائو آی قرار گرفته است. در تریلر بازی می‌بینیم که بازیکنان باید با حمایت حکمرانان محلی، و با استفاده از سلاح‌های جنگی که می‌توانند در محاصره‌ی شهرها به کار بیایند، به محاصره‌ی لائو ای مشغول شوند تا با شکست دادن او، مُهر دزدیده‌ شده‌ای را از او باز پس گیرند. تریلر 30 دقیقه‌ای Stronghold: Warlords خلاصه‌ای از مکانیک‌های جدید و قابل دسترسی در بازی را نشان می‌دهد که در زیر می‌توانید شرحی از آنها را بخوانید:

• حکمرانان محلی می‌توانند در محاصره‌ی دشمنان به شما کمک کنند، همچنین آنها قابلیت ارسال غذا و مهمات جنگی برای ارتش شما را نیز دارند.

• برای محاصره‌ی قلعه یا شهر دشمنانتان می‌توانید از هواچا(نوعی موشک انداز کره‌ای)، گاو آتشی(از ابزار جنگی قدیمی ارتش چین)، واحدهایی که می‌توانند سلاح‌های سنگین حمل کنند و اسب‌سواران مغول که با تیر و کمان خود به دشمن یورش میبرند استفاده کنید.

• برخی موارد اقتصادی که شامل ساخت و تجارت موادی مثل چای و ابریشم و… می‌شود.

این اولین بار است که ما شاهد حضور سلاح‌های گرم در سری Stronghold: Warlords هستیم، و ترکیب این قابلیت جدید با داستان تاریخی و مکانیزم‌های جدیدی که در بازی وجود دارند، می‌تواند برای هواداران فرنچایز Stronghold روایی شیرین باشد! این دموی سی دقیقه‌ای به ابعاد اقتصادی نیز نیم‌نگاهی انداخته و مواد منحصر بفرد کشورهایی مثل چین، ژاپن، ویتنام و مغولستان را به نمایش می‌گذارد، چنین پیشینه‌ی تاریخی و توجه به جزئیات در بازی‌های قبلی Stronghold دیده نمی‌شدند و می‌توان آنها را یک نوآوری در کل سری دانست. طبق گفته‌ی سازندگان، توجه به اقتصاد و روابط دیپلماتیک با دیگر کشورها حتی بیشتر و گسترده‌تر نیز خواهد بود و بازیکنان می‌توانند در زمان عرضه به موارد جدید و تازه‌ای که در تریلر دیده نشده‌اند، پی ببرند.

چه تصمیم بگیرید که خودتان شخصا به قلعه‌ی لائو ای حمله کنید و او را تحت محاصره قرار دهید، و چه به حکمرانان محلی اجازه دهید که کار را تمام کنند، می‌توانید در هر دو صورت شاهد آتش‌ بازی‌های هولناک و عظیمی باشید. شما می‌توانید تصاویر جدید این بازی را در زیر مشاهده کنید:

شما می‌توانید با امکانات زیادی که دارید به محصاره‌ی دشمن بپردازید

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه