Menu

بازی Naruto: Slugfest در سبک MMORPG برای اندروید و IOS معرفی شد + جزئیات

به گزارش پردیس گیم، شرکت جدید بازی‌سازی موبایل، Mars Games که سابقه‌ی عرضه‌ی جهانی را دارد، اعلام کرد که بازی موبایل Naruto: Slugfest که اولین بازی سه‌بعدی نقش‌آفرینی آنلاین گسترده (MMORPG) بر پایه‌ی مانگای ژاپنی‌ای (کمیک ژاپنی) با همین نام است، عرضه خواهد شد. Mars Games، حق انحصاری انتشار بازی در تمام آمریکای شمالی، جنوبی و اروپا را دارد. این بازی که در بهار سال جاری با نظارت دارندگان انحصاری اطلاعات (IP Holders) برای اندروید و IOS ارائه خواهد شد، بهترین راهِ طرفداران Naruto برای ماجراجویی همراه کارکتر ژاپنی مورد‌علاقه‌شان است که از سبک نینجا محافظت می‌کند.

در زیر می‌توانید تریلری از این بازی جذاب را تماشا و دانلود کنید.

دانلود تریلر با کیفیت HD – دانلود تریلر با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

داستان‌ها و درس‌های Naruto، طرفداران را از سال‌های ابتدایی یک نینجا تا دوران پیشرفته‌ی آن همراهی کرده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را پیش ثبت نام کنند تا جایزه‌ای درون بازی دریافت کنند:

پیش ثبت نام برای اندروید(Google Play) – لینک پیش ثبت نام برای IOS در App Store

به Hidden Leaf خوش آمدید: جهانی باز و بزرگ برای ماجراجویی و جستجو

بازی Naruto: Slugfest این اجازه را به پلیرها می‌دهد تا در جهان انیمه‌ایِ Naruto قدم بگذارند. این جهانِ وسیع، در حالت ۳ بعدی و باز (Open World) بازگشته است که پلیرها را تشویق به جستجوی هر گوشه و کناری می‌کند؛ در عین حال آن‌ها با میان-صحنه‌های مختلف به همراه صداگذاران اصلی Naruto مواجه خواهند شد.

داستان بازی از آن قرار است که Naruto، بعد از کارآموزی و تمرین با Jiraiya، به زادگاه خود، روستای Hidden Leaf، بازگشته و آماده هر کاری هست و این یعنی پلیرها می‌توانند خود را غرقِ سفر Naruto کنند که در کنار دوستانش می‌جنگد و با آن‌ها در Shippuden Arcs سفر می‌کند. شما با کمک سیستم نظردهی بازی، از این داستان به همراه دیگران لذت بیشتری می‌برید و می‌توانید نظرات و واکنش‌هایتان را به اشتراک بگذارید.

در بازی Naruto: Slugfest پلیرها می‌توانند از بین چهار رده‌ی منحصر به فرد شخصیت‌ها، یکی را انتخاب کنند و به عنوان نینجایی از Hidden Leaf در طول سفرشان، آن را همراهی کنند. این چهار رده شامل محافظ شجاع و قداره‌زن زمین، Earth Keeper، شفابخش و جادوگر آتش، Blazing Lotus، مهاجم چابک و دور-برد، Wind Shooter و Thunder Assassin سریع و غافل‌گیر کننده، می‌باشند.

پلیرها هر رده‌ای را انتخاب کنند، به دنبال مسلط شدن بر توانایی‌ها و قابلیت‌های نینجایی خود خواهند بود که این کار با شکست دادن دشمنان، پیش‌روی در داستان بازی، انجام مأموریت‌های تیمی و فرعی برای روستای Hidden Leaf، میسر می‌شود. به ازای هر کدام از رده‌های شخصیتی، پلیرها می‌توانند مهارت‌های نینجایی متفاوت را انتخاب کرده و آن‌ها را در Skill-Tree مربوط به خودشان، گسترش دهند. پلیرها همچنین می‌توانند تجهیزاتی را برای ارتقای شخصیت‌های خود انتخاب کنند. به علاوه، می‌توانند با پیش‌روی در گیم‌پلیِ داستان، Log-In روزانه و سیستم Partner and Recruitment بازی، شخصیت‌های موردعلاقه‌ی خود از مجموعه‌ی Naruto را جمع‌آوری کرده و آن‌ها به عنوان دستیاران قدرتمندشان در فهرست خود قرار دهند تا به پلیرها در برگرداندن ورق به نفع خود، کمک کنند. تکنیک‌های تمام صفحه، مکانیزم نبرد پویا و مبارزه‌های شدید Slugfest خون هر نینجایی را به جریان می‌اندازند!

بازی Naruto: Slugfest در سبک MMORPG برای اندروید و IOS معرفی شد + جزئیات

زیست‌بوم پویا و پر از جزئیات

یک نینجا همیشه باید به اطرافش توجه داشته باشد. به کمک تعبیر کارتونی پیشرفته در فرم و استایلِ انیمه، جهانِ Naruto استادانه جان می‌گیرد و حاوی تغییراتی مثل گرمای روز و تاریکی شب با نورپردازی پویا، جلوه‌های سایه‌‌ای و اشباع رنگ‌ها، می‌باشد. نینجاها همچنین باید برای هر چیزی آماده باشند و بتوانند روش‌های نینجایی خود را در هر آب و هوایی اجرا کنند. اما مواظب باشید؛ اسطوره‌ها از موجودات وحشیِ بزرگ و خطرناک، ورای تغییرات آب و هوایی خبر داده‌اند!

در جهانِ متعامل Naruto بازی کنید

پلیرها می‌توانند به همراه یاران همفکر خود با مرحله‌ی داستانی مربوط به Naruto Shippuden، مراحل تیمی، مأموریت‌های Chunin، مراحل Ninja Scrolls، مراحل برج و حتی جنگ‌های قبیله‌ای، دست و پنجه نرم کنند. این کوشش‌ها و فداکاری‌ها روابط قوی‌ای می‌سازند که پلیرها را در طول سفر نینجایی خود همراهی می‌کنند.

بازی Naruto: Slugfest در سبک MMORPG برای اندروید و IOS معرفی شد + جزئیات