Menu

عنوان The Last Campfire به زودی منتشر خواهد شد + تریلر

به گزارش پردیس گیم، بازی The Last Campfire، اولین پروژه‌ی شرکت Hello Games بعد از No Man's Sky، در تابستان آتی برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

دیروز در پخش زنده‌ای با عنوان Nintendo's Indie World Direct، تریلر جدیدی از بازی The Last Campfire به همراه اطلاعات پلتفرم‌‌ها و تاریخ عرضه آن ارائه شد.

در این بازی که ابتدا در مراسم Game Awards سال ۲۰۱۸ معرفی شد، ماجراجویی شما به همراه کارکتر Ember است که در سفری طولانی به دنبال روشن کردن آخرین شعله‌ی افتخاری می‌باشد.از لحظه‌ای که Ember مأموریتش را شروع می‌کند، منتظر پازل‌های مختلف و اشک ریختن باشید. تریلر جدید این بازی گویای این ماجرا است:

دانلود تریلر با کیفیت SD – دانلود تریلر با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

این پروژه‌ی کوچک مشخصاً عزیمتی از جستجوگرِ ژانر علمی-تخیلی(No Man's Sky)، می‌باشد. اما باید فضای غم‌انگیز، در عین حال، بامزۀ آن را حفاری کرد. شخصیت اصلی داستان، Ember ، تقریباً ما را به یاد نسخه‌ای کوتاه‌قد از شخصیت بازی Journey می‌اندازد، در حالی که معمای سبُک بازی، به نظر آرامش‌بخش می‌آید. جمله‌ای در سایت رسمی این بازی، اشاره‌ای به اینکه این ماجراجویی چگونه پیش می‌رود، دارد: "به دلِ سرزمین‌های ماورای جنگل تاریک سفر کنید و تیره‌بختی پیش‌رو را شکست دهید."

انتظار می‌رود که چیزهای بیشتری از این بازی ببینیم و با انتشار آن در تابستان، چندان هم نباید صبر کنیم. در حالی که No Man's Sky تنها با حجم آپدیت‌هایش ما را سرگرم نگه داشته، خوب است که تقلای متفاوت Hello Games را نیز امتحان کنیم.