Menu

تمامی کنفرانس‌های زنده EA لغو شد

به گزارش پردیس‌گیم کمپانی EA تمامی رویدادهای زنده را برای بازی هایش لغو کرد. این وضعیت تا زمانی پیشرفتی در وضعیت جهانی ویروس کرونا ایجاد نشود، تغییر نخواهد کرد.
این وضعیت بر تمامی سری بازی‌های EA، از جمله Apex Legends و FIFA و همچنین مسابقات FIFA Online و Madden NFL 20، حاکم است. این وضعیت هم شامل بازی‌های خود EA و هم بازی‌هایی که EA فقط ناشر آن‌هاست، می‌شود.
تنها استثناهایی که وجود دارند شامل نمایش‌هایی است که به صورت فردی و از راه دور تولید می‌شوند و همچنین رویدادهای آنلاین.
به علاوه، EA همچنین یک بروزرسانی در رفتارهایی که مانع پخش ویروس کرونا می‌شوند؛ ایجاد کرد. به تمامی کارکنان در آمریکای شمالی، اروپا و استرالیا پیشنهاد داد تا تاریخ ۱۳ فروردین در خانه به کار ادامه دهند و در صورت نیاز به کار حضوری، در ساختمان EA بمانند. EA همچنین به فروشندگان و کارکنان قراردادی، که نمی‌توانند از راه دور کار کنند، اطمینان داد که حقوقشان را پرداخت خواهد کرد. EA همچنین اشاره کرد که با وجود تاثیر این ویروس بر شرکت، سرویس‌های بازی برای گیمرها به صورت عادی باقی خواهد ماند. در بیانیه شرکت آمده است: "ما پیش‌بینی نمی‌کنیم به خاطر اینکه کارکنان ما در خانه کار می‌کنند، تغییر بزرگی در بازی‌ها و خدمات ما رخ دهد. اما ما در حال یادگیری از طریق این پروسه هستیم و صبر کلید این مشکل است. ما دائما در حال صحبت و کار با تیم خود در سراسر دنیا هستیم تا این شرایط تکامل یابد."