Menu

عنوان Gears 5 برای کنسول جدید Xbox Series X بهینه‌سازی خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم، روز گذشته Microsoft، مشخصات فنی Xbox Series X را به طور رسمی اعلام کرد. اما برای اتمام این اعلان، "مایک رِینر"، مدیر فنی Coalition (شرکت سازنده این بازی)، دمویی از این‌که این تیم چگونه در حال بهینه‌سازی این عنوان برای Xbox Series X، می‌باشد را نشان داد.

"رِینر" و تیمش، Gear 5 را در حالی برای Microsoft به نمایش گذاشتند، که از تنظیمات گرافیکی Ultra که معمولاً برای PC کنار گذاشته می‌شود، استفاده می‌کرد. همچنین، این نسخه از بازی، دارای کیفیت بافت (Texture Quality) و مِه حجمی (Volumetric Fog) با تعداد پیکسل بیشتر و ۵۰% تعداد ذرات بیشتر نسبت به تنظیمات Ultra بر روی PC می‌باشد. همچنین، این تیم نسخه‌ی بهبود‌یافته‌ای از صحنه‌ی ابتدایی بازی، که با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه (۲ برابر نسخه Xbox One X) و کیفیت 4K اجرا می‌شد را نشان داد.

این بازی، سرعت بارگذاری (Loading) بیشتری نیز در Series X به خود دید و حاوی ویژگی‌های بصری اضافی مثل تلاقی سایه‌ها و سایه روشن، می‌باشد. طبق گفته‌ی "رِینر"، این تیم در حال بررسی نسخه‌ای از بازی است که می‌تواند با نرخ به روزرسانی ۱۲۰ فریم بر ثانیه در بخش چند‌نفره اجرا شود. Microsoft اعلام کرد که تیمِ Coalition، فقط چیزی حدود چند هفته برای به اتمام رساندن این بهینه‌سازی پیش‌رو دارد.

شرکت Coalition نیز اعلام کرد که Gears 5 به موقع، برای Xbox Series X و در زمان عرضه‌ی آن در تعطیلات میلادیِ پیش‌رو، کاملاً بهینه‌سازی خواهد شد. پلیرهایی که این بازی را از قبل داشته هم، نسخه Xbox Series X آن را به طور رایگان، دریافت خواهند کرد.