Menu

نقد ها و نمرات عنوان DOOM Eternal منتشر شدند؛ جهنم را پاکسازی کنید!

DOOM Eternal بعنوان یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال و دنباله DOOM 2016 شناخته می‌شود که مطابق معمول نقد های آن در حال انتشار است. به گزارش پردیس‌گیم، این عنوان توانسته است تا با حفظ ویژگی‌های نسخه قبلی‌اش و اضافه کردن مکانیک های جدید، تبدیل به یکی از برترین شوتر های نسل و دنباله‌ای مناسب و حتی بهتر برای بازی قبلی‌اش باشد.

در ادامه می‌توانید نگاهی به خلاصه برخی نقد ها بیندازید. در صورت انتشار نمرات بیشتر و تغییر در نقدها و میانگین نمرات، این پست به‌روزرسانی خواهد شد.

100 Eurogamer.it

"به‌ لطف بخش کمپین غافلگیرکننده و لول دیزاین عالی، DOOM Slayer خشونت بی حد و مرزی که از او انتظار داشتیم را جلوه می‌دهد. این بازی برترین اثر ساخته id Software است."

Thesixthaxis 100

"Doom Eternal فقط استاندارد جدیدی برای ژانر خود تایین نمی‌کند، بلکه آن را در هم می‌شکند. بسیاری از بهترین‌ بازی‌های سبک شوتر اول شخص چیزی را انجام می‌دهند که قبل از آن‌ها نیز انجام شده بود و می‌توانند آن را بسیار بسیار عالی نیز انجام دهند، اما Doom Eternal چیزی را با انجام می‌دهند که هیچ بازی دیگری تاکنون قادر به انجام آن نبوده است، ساخت یک فانتزی قدرتی سرعتی که سلول‌های مغزتان را به آتش می‌کشد. Doom Eternal یک اکتشاف اعتیادآور کارکتر اسطوره‌ای Doom است که ساعت‌ها سرگرمی غرق در خون، ده‌ها اشیای جمع‌کردنی به‌یادماندنی و یک کتاب داستان که طرفداران را راضی کرده و سرشار از جهان‌های زیبا و موسیقی فراموش نشدنی است را ارائه می‌دهند. Doom Eternal یک شاهکار معرکه و خشن است."

95 God is a Geek

"DOOM Eternal عنوانی بی‌پروا، شدیدا خشن و به‌ شدت سرگرم کننده است. شاید Eternal یک عنوان بی‌عیب نباشد، اما مطمئنا تمام عیار ترین بازی از فرنچایز خودش است."

90 DualShockers

"DOOM Eternal باری دیگر و بهتر از هر زمانی ثابت می‌کند که پدربزرگ ژانر FPS، برای باری دیگر پادشاه تمامی آنان است؛ و البته به نظر نمی‌رسد که به این زودی ها تاج و تختش را به عنوان دیگری واگذار کند."

85 Destructoid

"DOOM Eternal تمامی ویژگی های بازی قبلی‌اش را حفظ کرده است، درحالی که مقداری از جلوه و زیبایی خود را به آنها اضافه می‌کند."

80 Metro.co.uk

"این عنوان پیشرفت قابل توجهی را نسبت به ریبوت 2016 داشته است، اما این در حالی است که هنوز هم کاستی هایی دارد. هسته مبارزات در این نسخه یکی از بهترین ها میان تمامی عناوین FPS این نسل می‌باشد."

70 GamesRadar+

"این عنوان تکرار هوشمندانه نسخه‌های قبلی است که برخی اوقات در تمایل خود نسبت به تکامل در مقایسه با آن‌ها، دچار لغزش می‌شود."

میانگین نمرات نسخه PS4 در متاکریتیک: 87 از 24 نقد

میانگین نمرات نسخه PC در متاکریتیک: 90 از 21 نقد

میانگین نمرات نسخه XB1 در متاکریتیک: 90 از 17 نقد

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.