Menu

نمرات Persona 5 Royal منتشر شد، دزدهای معروف توکیو باز هم شاهکار خلق کردند

به گزارش پردیس‌گیم، Atlus دوباره توانست با Persona سر زبان‌ها بیفتد، این بازی که نسخه‌ای کامل‌تر از Persona 5 است توانست نمرات بسیار درخشانی از منتقدان دریافت کند. نسخه‌ی غربی Persona 5 Royal سیزده روز دیگر قابل بازی خواهد بود و می‌توانید با داستان و کاراکترهایی جدید، به اکتشاف مناطق تازه‌ای در توکیو بپردازید. نقدها و نمرات منتشر شده از بازی همه به ستایش اثر جدید Atlus پرداخته‌اند و فعلا بازخورد منفی از این بازی دیده نمی‌شود! شما می‌توانید نمرات Persona 5 Royal را در زیر مشاهده کنید:

God is a Geek 100

"اگر از Persona 5 خوشتان آمده یا یکی از هواداران سری هستید، Persona 5 Royal می‌تواند تبدیل به بازی رویایی شما شود. این بازی لیاقت این را دارد که سالیان دراز درمورد آن حرف بزنند و در یادها بماند."

PlayStation LifeStyle 100

"مهم‌ترین دلیل لذت‌بخش بودن این بازی وایفو و کاسومی در پوسته‌ی جدید خود هستند، امیدوارم همانطور که بازی قلب ما را دزدید، قلب شما را هم بدزدد!"
RPG Site 100

"Persona 5 Royal تنها یک بازنشر معمولی نیست که Atlus فقط برای پول بیشتر عرضه کرده باشد، به جرئت می‌توانم بگویم که این بازی محبوب‌ترین بازی Atlus برای من است."
PlayStation Universe 95

"Persona 5 Royal جذاب‌ترین تجربه‌ای است که می‌توان از Persona 5 انتظار داشت. Atlus توانسته با کار روی Persona 5 Royal ضعف‌های اندک بازی قبلی را بهبود بخشد و در کنار گسترش بازی اصلی، داستان و کاراکترهای بهتری را نیز ارائه دهد، این بازی حتی مناطق جدیدی برای اکتشاف هم دارد و پایان جدیدی که برای داستان در نظر گرفته شده محشر است. می‌توان گفت Persona 5 Royal یکی از بهترین JRPG های انحصاری پلی‌استیشن است و هم برای طرفداران تازه‌کار و هم کهنه‌کار تجربه‌ای جذاب خواهد بود."

Hardcore Gamer 90

"Persona 5 Royal یکی از JRPG های برتر تاریخ است، حتی طولانی بودن مدت زمانی که باید در داستان اصلی طی کنید(که کمی آزاردهنده است) باز هم می‌تواند شما را میخکوب خود کند."

Eurogamer Italy 90

"Atlus توانسته بازی اصلی را در همه‌ی ابعاد ارتقا داده و شاهکاری در ژانر JRPG منتشر کند. حال تنها یک قدم دیگر برای بی‌نقض شدن Persona باقی مانده است."

DualShockers 90

"اگر تاکنون موفق به تجربه‌ی Persona 5 نشده‌اید، Persona 5 Royal بهترین گزینه برای تجربه‌ی این بازی زیبا است، دی‌ال‌سی‌ها و داستان جدیدی که در کنار کاراکترهای تازه توانسته‌اند موفقیت Persona 5 را دوباره تکرار کنند، بی‌شک Persona 5 را به نهایت کمال می‌رسانند."

IGN Japan 89

"با اینکه برخی مراحل داستان می‌تواند تکراری باشد و همان حس قبلی Persona 5 را می‌دهد، باز هم یکی از بهترین RPG های نسل هشتم است."

میانگین نمرات این بازی در وبسایت متاکریتیک: 96