Menu

بهترین فیلم‌های پیشنهادی در عید نوروز + لینک دانلود

همه ساله با فرا رسیدن عید نوروز باستانی و تعطیلات آغاز سال، اوقات فراغت ماها بیشتر می شود و همگی به دنبال راه ها و امکان های هرچه بهتر و مفرح تر برای پر کردن آن ها هستیم، به نحوی که هرچه بیشتر به ما خوش بگذرد. یکی از این راه ها تماشای فیلم و سریال های مورد علاقه ما هستند. از طرفی در اکثر مواقع چون فیلمی که مورد علاقه خود باشه رو نتوانسته ایم پیدا کنیم دچار سرخوردگی می شویم و بابت تلف شدن وقت و هزینه امان، افسوس می خوریم.

ولی در این پست ما این امکان را فراهم کردیم که شما با توجه به روحیات و علایق خود، فیلم مورد نظرتان را انتخاب کنید و از تماشای آن لذت ببرید. لازم به ذکر است که کلیه فیلم ها و سریال هایی که در سایت کول دانلود بارگذاری شده اند با ترافیک و حجم دانلود نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه می شوند. با ما همراه باشید در ادامه این نوشتار.

خنده دارترین فیلم های کمدی و طنز

خب همان جور که انتظار هم می رود، هواداران این ژانر از فیلم ها بسیار بیشتر از سایرین است و برای همین با این موضوع آغاز کردیم. اکثریت مخاطبین به دنبال راهی برای فرار از روزمرگی ها و مشکلات زندگی هستند تا حتی برای یکی دو ساعت هم که شده با دیدن یک فیلم طنز و کمدی، خنده بر لب هایشان بیاید و غصه ها و ناملایمات را فراموش کنند.

در سالی که گذشت فیلم های کمدی بسیاری پخش شد که مهم ترین آن ها به شرح مقابل است: مطرب، کلوپ همسران، رحمان 1400، زهرمار، ایکس لارج، پارادایس، تگزاس 2 ، ژن خوک و… البته این ها فقط مربوط به سال 1398 بود و در سال های گذشته نیز بسیاری دیگر از فیلم های کمدی خنده دار و زیبا را برای شما کاربران عزیز گلچین کرده ایم که از لینک زیر قابل دسترسی هستند.

آرشیو فیلم های طنز: دانلود فیلم های کمدی

بهترین فیلم های عاشقانه

شاید بتوان این گونه اظهار کرد که پس از فیلم های کمدی، آثار عاشقانه پرطرفدارترین ژانر را به خود داده اند. فیلم های رمانتیک با درون مایه عشق و عاشقی که به دلیل هدف قرار دادن احساسات لطیف انسانی، همیشه هواداران بسیاری دارد.

امسال نیز مانند سال های گذشته، چندین فیلم عاشقانه را شاهد بودیم که در این میان فیلم های بمب یک عاشقانه، نبات و پشت دیوار سکوت از جمله مهم ترین آن ها بوده اند و البته دو سریال بسیار زیبا و جذاب که حتما تماشای آن ها را به شما پیشنهاد اکید داریم یعنی سریال مانکن و سریال دل از این دست از آثار بوده اند. شما می توانید از لینک زیر به لینک دانلود این عناوین عاشقانه دسترسی داشته باشید.

آرشیو فیلم های عاشقانه: دانلود فیلم های عاشقانه

جذاب ترین فیلم های اجتماعی

دسته ای دیگر از مخاطبین سینمایی بیشتر علاقمند به تماشای فیلم های اجتماعی هستند. فیلم هایی که جدی یا حتی بعضا به زبان طنز هستند و به مسایل روز و مهم که اقشار مختلف جامعه درگیر آن هستند، می پردازند. باید اعتراف کنیم که مخاطبین این ژانر روز به روز در حال افزایش هستند چرا که در این سال های اخیر فیلم های بسیار پرفروشی با این موضوع داشته ایم که مهم ترین آن ها در امسال فیلم بسیار تماشایی متر شش و نیم بود که به آمار فروش 28.5 میلیارد تومان نیز رسید و عنوان پرفروش ترین فیلم اجتماعی که تا پیش از آن با رکورد تقریبا 17 میلیاردی در اختیار فروشنده بود را تصاحب کرد.

امسال به جز متری شش و نیم، فیلم های سرخ پوست، عرق سرد، لرد، ایده اصلی، جاده قدیم، پریناز و نوراستنی از جمله تماشایی ترین و جذاب ترین ها بودند. از لینک زیر نیز آرشیو فیلم های این ژانر قابل دانلود است.

آرشیو جدیدترین فیلم های ایرانی: دانلود فیلم ایرانی

* نکته بسیار مهم: در بالای سایت ما گزینه سرچ وجود دارد و از این طریق نیز می توانید به هر فیلمی که خواستید دسترسی داشته باشید.