Menu

قسمت 17 سریال دل قسمت پنجم هم گناه و 19 کرگدن + لینک دانلود

در اولین هفته کاری شبکه نمایش خانگی در فروردین ۱۳۹۹، قسمت ۱۷ سریال دل، قسمت ۱۹ سریال کرگدن، قسمت پنجم سریال هم گناه، قسمت نهم خواب زده و همچنین فیلم سینمایی جذاب هزارتو پخش خواهند شد. به این ترتیب حتی در روزهای تعطیلات نوروز نیز شاهد توزیع چندین عنوان خواهیم بود.

همانند همیشه شما می توانید لینک همه این عناوین را از وبسایت کول دانلود، دریافت نمایید. لازم به ذکر است که همگی آن ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیم ایرانی و دانلود سریال ایرانی می باشد. افزون بر این، در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیازی داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

سریال دل که در قسمت های اخیر با رشد مخاطب قابل توجهی روبرو شده است به بخش های جذاب خود رسیده است و اکنون همگان منتظر قسمت های جدید آن حتی در تعطیلات نوروزی هستند. این جذابیت به اندازه ای بوده است که اخیرا به نحوی که کم و بیش دیگر می توان آن را با مانکن مقایسه کرد.

دل با بازی بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر عنوان جدیدترین اثر منوچهر هادی می باشد که اکنون به ایستگاه هفددهم رسیده است.

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که اتفاق های ملتهبی در حال رخ دادن است. در حالی که رابطه مخفیانه اتابک و مرسده به مراحل جدی تری رسیده است ولی فاراب در همین هنگامه از زندان آزاد شده و به دنبال همسر سابقش به راه می افتد. وی ابتدا به منزل مشترک قبلی خودشان مراجعه می کند و از طریق مستاجر جدید آن ها و مشاور املاکی آن منطقه در تلاش در پی یافتن ردی از مرسده می افتد.

در قسمت ۱۶ نیز شاهد انتقام گرفتن پدر رستا از فرد متجاوز به دختر بودیم. وی با خشم فراوان به منزل مهران می رود. در همین حال رستا و نکیسا که از ماجرا خبردار شده اند و به توصیه نامادری رستا به دنابل پدر می آیند. پدر رستا که در حال ضرب و شتم مهران هست در لحظه ای کنترل خود را از دست می دهد و به اشتباه، نکیسا که تلاش برای جدایی آن ها و پایان مشاجره دارد به یک باره وارد اتاق می شود و ضربه بدی می خورد تا حدی که منجر به جراحت می شود. در طرف دیگر داستان نیز اتابک از مرسده می خواهد که با هم عقد کنند و برای این کار تعجیل می کند ولی سرانجام فاراب از زندان آزاد شده است و سراغ وقت مرسده می رود. از دیگر نکات قابل ذکر این قسمت، ترک کردن خانه خاله راوی از سمت راوی می باشد. وی با دلی شکسته در حال رفتن از آن خانه است که در لحظه آخر، آرش از او می خواهد که پیش آن ها بماند.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت ۱۷ از سریال دل از لینک زیر دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت ۱۷ سریال دل

هم گناه نیز نام جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی ست که در واقع جایگزین سریال مانکن شده است و تا این جا ۴ قسمت از آن نیز پخش شده است. سریالی بسیار زیبا و جذاب به کارگردانی مرد موفق این سال های سینمای ایران؛ مصطفی کیایی و با انبوهی از سوپراستارهای مورد علاقه مخاطبین: پرویز پرستویی, مهتاب کرامتی, مهدی پاکدل, محسن کیایی, هنگامه قاضیانی, حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی

در قسمت های اخیر دیدم که پرویز پرستویی پس از سال ها ردی تازه از پیمان (پسرش) به دست آورده است و در پی ارتباط با او و فهمیدن مسایل گذاشته می شود ولی تلاش هایش نافرجام می ماند، چرا که پیمان در حالی که با موتور در حال گذر از یک خیابان است با یک ماشین به طور سختی تصادف می کند! سپس در قسمت چهارم نیز شاهد پیدا شدن سروکله هدیه تهرانی هستیم. وی با شمایلی عجیب و در نقش یک راننده وانت ظاهر می شود. محسن کیایی که در حال جابجایی چند دسته گل بزرگ برای یک مراسم خاکسپاری است، ماشین وی را برای کرایه انتخاب می کند. ولی در همین حین که گوشی هدیه تهرانی زنگ می خورد و به او خبر می دهند که مشکلی برای فرزندش پیش آمده است و وی باید سریعا خودش را به خانه برساند. به ناچار در حالی که محسن کیایی و بار حاوی وانت نیز حضور داشتند با او به منزلشان می آیند و به این ترتیب نحوه آشنایی و رابطه بین آن ها شکل می خورد. و البته شاید مهم ترین نکته این قسمت آغاز بازی هنگامه قاضیانی در نقش مادر پیمان و همسر پرویز پرستویی بود. به نظر می رسد که با گذشت این ۴ قسمت داستان هم گناه کامل شکل گرفته و آنچه که باید به عنوان پیش درآمد و مقدمه روایت میشد، انجام شده و از قسمت ۵ به بعد ریتم تندر و جذاب تری را خواهیم دید و به بیان دیگر به سراغ اصل داستان خواهیم رفت.

حال باید دید که در قسمت پنجم از سریال هم گناه چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت ۵ سریال هم گناه با ۵ کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت پنج این سریال تماشایی در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت پنجم سریال هم گناه

کرگدن یک سریال کاملا متفاوت در ژانر هیجانی/ماجراجویی و به سبک سریال های خارجی است که کمترین شباهت را به سایر سریال های ایرانی دارد.

در این سریال مصطفی زمانی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا، مجید آقاکریمی، محمد امین و مهدی کوشکی به ایفای نقش پرداخته اند.

در قسمت های اخیر دیدیم که ونوشه تمام اعضای گروهش رو به یک حلسه دعوت میکنه و اونجا اغراق میکنه که نوید تونسته از تمام اطلاعات محرمانه گروه بک آپ بگیره‌. در سکانس گفتگوی بهنام و پدر نازنین،حرفای بهنام باعث تحریک پدر نازنین میشه و پدر نازنین عربده کشون به دفتر پرتوی میره و جار و جنجال به پا میکنه و ازش میخواد که دست از سر دخترش برداره. سکانس دیگه فیلم آنجاست که کوروش(شوهر مادر گیسو)نشسته و از گوشی عکس های سهیل رو نگاه میکنه(سهیلی که بخاطر انگیزه تجاوز به گیسو توسط کوروش کشته شد) در همین حین گیسو سر میرسه و بهش میگه بغیر از سهیل چند نفر دیگه رو کشتی-کوروش شوکه میشه و به گیسو میگه تو آدم مهمی شدی توی زندگی من. نازنین به دیدار دانیال میره و بهش میگه که ونوشه از اون تقاضای دیدار کرده. ونوشه به اونا میگه که احتیاج داره که به نوید کمک کنند جون اطلاعات شون دست نوید هست و این باعث به خطر افتادن جونش میشه. ونوشه گیسو و کاظی رو هم جداگانه به ملاقات دعوت میکنه و همین درخواست رو تکرار میکنه،تنها کسی که این وسط انعطاف به خرج میده و قول همکاری میده گیسو ست،به چه قصد و نیتی معلوم نیست. گیسو از ونوشه میخواد که در قبال کاری که قراره انجام بده در عوض گیسو رو به دستگاهش راه بده،و برای اثبات حسن نیت خودش روی یک کاغذ برای ونوشه یه یادداشت می نویسه و جریان گردنبندی که گردن ونوشه ست رو توضیح میده. گیسو با چه هدف و انگیزه ای خواهان ورود به تیم ونوشه ست در قسمت های آتی مشخص خواهد شد!

اکنون باید دید که در قسمت ۱۹ این سریال چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت ۱۹ سریال کرگدن

و البته ابداع و اتفاق جدیدی که در شبکه نمایش خانگی افتاد مربوط به فیلم هزارتو می باشد. این فیلم قرار است که در تاریخ ۱۴ فروردین ۹۹ مهمان خانه های شما کاربران گرامی شود. برای نخستین بار است که در تعطیلات نوروز هم فیلمی به مرحله پخش می رسد. به این ترتیب هزارتوو، عنوان اولین فیلم سال ۱۳۹۹ را به خود اختصاص داده است. این فیلم با مضمونی جدید و هیجانی از جمله فیلم های پرفروش سال ۹۸ بود که مورد توجه مخاطبین قرار گرفت!

شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، فریبا جدیکار، علیرضا ثانی فر، شیرین یزدان بخش، مریم معصومی و پژمان جمشیدی بازیگران فیلم هزارتو با نام اولیه لابیرنت به کارگردانی امیرحسین ترابی را تشکیل داده اند.

زندگی یک هزارتووی پیچیده‌ است، همه‌ آدم‌ها دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یک مسیر خروج وجود دارد و تا موقعی که به مرکزش نرسی متوجه‌اش نمی‌شوی!

دریافت قانونی این فیلم: سرچ در سایت کول دانلود