Menu

معرفی و دانلود بازی‌های ایرانی تلفن‌های همراه – بخش دوم

روز گذشته مطلبی را با عنوان " کمپین حمایت پردیس‌گیم از بازیسازن ایرانی در شرایط سخت ویروس کرونا "منتشر کردیم و پیروی کمپینی که اعلام کردیم، قصد داریم در این مطلب ۱۰ بازی موبایل ایرانی خوب را به شما عزیزان معرفی کنیم. لیست زیر به ترتیب میزان دانلود شدن بازی‌ها قرار گرفته است.

۱.بازی جالب شد، ساخته شده توسط استدیو باباردو در سبک معمایی


یک بازی متفاوت و باحال که وقتی بازیش کنی واقعاً جالب میشه! توی بازی "جالب شد" باید خارج از چارچوب فکر کنی. مراحل متنوع و جذاب بازی، حسابی سرگرمت می‌کنه. ما از یک بیماری خیلی خاص رنج می‌بریم و نمی‌تونیم سؤال درست طرح کنیم. به همین خاطر سؤالات بازی یکم انحرافیه! هر سؤالی رو یاد نداشتی نترس، بازی راهنما داره…

دانلود بازی جالب شد

۲.بازی رئیس جمهور، ساخته شده توسط استدیو گروه تیرنام در سبک شبیه‌سازی

اگر رئیس جمهور بشی چه کار می‌کنی؟ همین الان بازی رو نصب کن و کارهایی که تو ذهنت داری رو انجام بده و به پیشرفت کشور کمک کن. تمام قوانین بازی طبق قوانین واقعی و اصولی طراحی شده‌اند و سعی شده نزدیک به واقعیت طراحی شود.

دانلود بازی رئیس جمهور

۳.بازی مدیر تلویزیون، ساخته شده توسط استدیو گروه تیرنام در سبک شبیه‌سازی


در این بازی شما یک شبکه تلویزیونی را اداره می‌کنید که باید با تولید برنامه‌های مختلف، بیننده‌های شبکه‌تان را زیاد کنید. همچنین برای تولید برنامه نیاز به سرمایه دارید که راه‌های مختلفی هم برای کسب درآمد وجود دارد.

دانلود بازی مدیر تلویزیون

۴.بازی ولم کنید، ساخته شده توسط استدیو گروه تیرنام در سبک امتیازی

چند مجرم روانی از زندان تیمارستان فرار کردن و پلیس‌ها در پی دستگیری اونا هستن. شما در نقش این مجرم‌های روانی باید از شر پلیس‌ها خلاص بشی و نذاری دستگیرت کنن.

دانلود بازی ولم کنید

۵.بازی ولم کنید، ساخته شده توسط استدیو گروه تیرنام در سبک امتیازی


بازی ماجراجویی زیرزمین خانه مافیایی، از سری بازی‌های سی قوری است. در این قسمت "یه قوری" متوجه می‌شود که کدوی پیرمرد مزرعه دار را دزدیده‌اند و سه چرخه‌اش را گیاه آهن خوار به دندان گرفته است. پس برای کمک به او و یافتن کدویش راهی می‌شود اما توسط افرادی ناشناس خودش هم دزدیده می‌شود و به زیرزمین خانه مافیایی انداخته می شود.

دانلود بازی زیرزمین خانه مافیایی

۶.بازی Guitarist، ساخته شده توسط Creator Game Studio در سبک موزیکال


تبدیل به یک ستاره راک شوید! در زمان مناسب نُت‌ها را بزنید و به همه نشان دهید که شما یک گیتاریست عالی هستید. از گرافیک زیبا و جلوه‌های تصویری لذت ببرید. این بازی برای طرفداران موسیقی راک ساخته شده تا یک قهرمان واقعی گیتار باشند.

دانلود بازی بازی Guitarist

۷.بازی ایراد1، ساخته شده توسط حسین فرخی در سبک ماجرایی

پشت چند در درها را باز کن؛ ‏دشمنان نابود می‌شوند. ‏زندگی سخت احسان را تجربه کن و ماجرای ما را دنبال کنید.

دانلود بازی ایراد1

۸.بازی ارابه جنگ، ساخته شده توسط استدیو گروه تیرنام در سبک اکشن


شما با یک بازی اکشن و هیجانی طرف هستید. در بازی ارابه جنگ در مقابل مهاجمان دفاع کنید و قدرت دفاعی خود را ارتقا دهید.

دانلود بازی ارابه جنگ

۹.بازی تونل رنگارنگ، ساخته شده توسط استدیو Tnt games در سبک امتیازی

در برابر مانع‌ها سریع عکس العمل نشون بده! برترین بازی هایپر کژوال ایرانی!!! اوج هیجان و سرعت رو در تونل رنگارنگ تجربه کنید. در مراحل مختلف بازی کن و آیتم‌های مختلف جمع کن و با بازیکنای سرتاسر جهان رقابت کن!!

دانلود بازی تونل رنگارنگ

۱۰.بازی سی قوری، ساخته شده توسط استدیو دبفان در سبک ماجرایی

بازی سی قوری در سبک ترکیبی ماجراجویی اسرارآمیز و طنز، با الهام از یک داستان واقعی و با بهره‌گیری از هفت شهر عشق عطار در منطق الطیر در سرزمینی قورباغه‌ای طراحی و تولید شده است. ماجرا از اینجا آغاز می‌شود که دو قورباغه‌ی قصه ما آرزوی رفتن به دانشگاه و تحصیل در رشته هنر را دارند. اما پدر آنها فقیر است و برای تحصیل آن‌ها نمی‌تواند مخارج شهریه دانشگاه را بپردازد. آن دو قورباغه تصمیم می‌گیرند قرعه بیندازند تا یکی از آن‌ها به معدن برود تا بتواند هزینه های تحصیل دیگری را تامین کند. قورباغه ای که به معدن می رود پس از مدت‌ها کار متوجه می شود که درآمد کار در معدن حتی برای غذای روزانه‌اش هم کافی نیست و با سکه‌هایی که به عنوان درآمد کسب کرده فقط یک مگس برشته می‌تواند بخورد! پس تصمیم می گیرد برای کسب ثروت از پیر زاهد راهنمایی بگیرد. پیر نیز کوهستان سی قوری را به او نشان می‌دهد و …

دانلود بازی سی قوری