Menu

تریلرهای جدیدی از Devil May Cry V در جریان PAX West به نمایش درآمد + تائید Gallery Mode و Photo Mode

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، شرکت Capcam مدتی پیش در جریان نمایشگاه PAX West اطلاعات و تریلرهای جدیدی را از عنوان Hack and Slash مورد انتظار خود منتشر کرد.

در جریان پنل این بازی، هیدئاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) کارگردان، میچیترو اوکابه (Michiteru Okabe) تهیه کننده‌ی ارشد و مت واکر (Matt Walker) تهیه کننده‌ی بازی Devil May Cry V حضور یافتند و درباره‌ی آن صحبت کردند.

قبل از اینکه به سراغ تریلرها برویم، ما در میان صحبت‌ها شاهد یکسری طرح هنری و مفهومی (concept art) از شخصیت نیکو (Nico) بودیم که قبلا دیده نشده بودند. علاوه بر آن فهمیدیم که این بازی شامل حالت‌های Gallery Mode و Photo Mode می‌شود و شما می‌توانید تریلر Gallery Mode را در زیر مشاهده کنید. جزئیات مرتبط بیشتر با این 2 بخش ذکر شده، در آینده منتشر خواهند شد. همچنین وجود بخش تمرینی بازی هم تائید شد.

همچنین سازندگان از یک تصویر جذاب از سلاح دوست داشتنی Devil Breakers که توسط شخصیت نیرو (Nero) مورد استفاده قرار می‌گیرد و توسط نیکو هم ساخته شده، رونمایی کردند و در تریلر گیم پلی هم شما می‌توانید بیشتر با این سلاح آشنا شوید.

شما در زیر می‌توانید تریلر و تصاویر جدید منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

تریلر گیم پلی جدید

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

تریلر بخش Gallery Mode

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

تریلر مبارزه با باس فایت Goliath

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

عنوان Devil May Cry V در تاریخ 8 مارس 2019 (17 اسفند 1397) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. این بازی در کنسول Xbox One X با رزولوشن 4K و فریم ریت 60 در ثانیه اجرا خواهد شد و نسخه‌ی PS4 Pro آن نیز به احتمال زیاد به همین صورت اجرا خواهد شد. اما در PS4 معمولی شاهد جزئیات خیره کننده‌ی کنسول‌های میان نسلی نخواهیم بود، در عوض قرار است در این کنسول نیز بتوانیم تجربه‌ی 60 فریم در ثانیه‌ی نسبتا پایدار داشته باشیم. علاوه بر آن برخلاف گفته‌ی سازندگان که اعلام کرده بودند وقایع بازی بعد از نسخه‌ی چهارم سری اتفاق می‌افتد، تهیه کننده‌ی بازی اعلام کرد که وقایع آن بعد از نسخه‌ی اتفاق می‌افتد که از لحاظ زمانی آخرین نسخه‌ی سری می‌باشد.