Menu

تریلر جدید Hitman 2 به نمایش محیط جنگلی بازی می‌پردازد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، در جریان نمایشگاه PAX West جدیدترین تریلر عنوان مورد انتظار Hitman 2 به نمایش درآمد. این تریلر به نمایش محیط‌های جنگلی بازی می‌پردازد و شخصیت دوست داشتنی مامور 47 (Agent 47) قرار است در این نسخه به کشور کلمبیا سفر کند.

شما در زیر می‌توانید تریلر جدید این بازی را مشاهده کنید. سری Hitman همیشه بازیکنان را به انجام ماموریت‌ها به روش‌های متفاوت دعوت می‌کند و از آنجایی که قرار است شاهد یک جنگل باشیم، می‌توان انتظار داشت تنوع آزادی بسیار بالاتر برود و شاهد روش‌های بیشتری را برای انجام ماموریت خود در کلمبیا باشیم.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

عنوان Hitman 2‌ در تاریخ 13 نوامبر (22 آبان) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. برخلاف نسخه‌ی قبلی که به صورت قسمت قسمت عرضه می‌شد، در این نسخه قرار است شاهد انتشار تمام قسمت‌های بازی به طور یکجا باشیم که مطمئنا می‌تواند برای طرفداران بسیار خوشایند باشد. در زمان عرضه‌، این بازی 6 مکان مختلف از جمله کلمبیا، هند، نیوزلند، دریایی جنوبی و حومه‌ی آمریکای جنوبی را شامل می‌شود. علاوه بر آن یک محتوای قابل دانلود نیز برای این بازی با نام Hitman Legacy Pack به تازگی معرفی شده است که شامل تمام مکان‌های 6 نسخه‌ی قبلی این بازی، یعنی پاریس، ساپینزا، مراکش، بانکوک، کلرادو و هوکایدوی ژاپن می‌شود. در آخر لازم به ذکر است که به دلیل قطع همکاری استودیوی سازنده‌ی این بازی یعنی IO Interactive و ناشر نسخه‌های قبل، اینبار شرکت Square Enix این بازی را منتشر نخواهد کرد و در عوض ناشر Hitman 2 شرکت Warner Bros Games خواهد بود.