Menu

طرفداران Mortal Kombat برای سورپرایزهای زیادی آماده شوند

به گزارش پردیس‌گیم، سال 2019 برای هواداران سری Mortal Kombat بسیار هیجان‌انگیز و خونین بود! در ابتدا بازی جدید این فرنچایز منتشر شد و پس از آن دی‌ال‌سی هایی که کاراکترهای به یادماندنی و خاطره‌انگیز Shang-Tsung، Nightwolf و Sindel را به بازی اضافه می‌کردند، در دسترس قرار گرفتند. اندکی بعد شخصیت‌هایی همانند Joker، Terminator هم به جمع مبازان اضافه شدند که باعث شد کشت و کشتار با هیجان بیشتری ادامه یادب. Spawn نیز در روزهای آتی به این جمع اضافه می‌شود و پس از آن باید منتظر شخصیت‌های دیگر باشیم.
اما اد بون (Ed Boon)، از ادامه‌ی حمایت از Mortal Kombat 11 می‌گوید:
"اول دوست دارم از تمام کسانی که از Mortal Kombat 11 حمایت کردند و بازیکنانی که باعث شدند ما به ادامه‌ی کارهای خود امیدوار بمانیم تشکر کنم. باید بگویم که اینجا پایان کارمان با Mortal Kombat 11 نخواهد بود. هنوز کارهای زیادی با این بازی داریم و سورپرایزهای بیشتری در راه هستند."
آیا شاهد کاراکترهای جدیدی خواهیم بود؟

متاسفانه آقای بون جزئیات بیشتری از فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی خود برای MK 11 را فاش نکردند و تنها به گفتن سورپرایزهای بیشتر اکتفا کردند. شخصیت‌های جدیدی که از آمدن آنها به Mortal Kombat 11 اطلاع داریم، Seeva، Ash Williams و Fujin می‌باشند که قاعدتا سورپرایز اد بون این کاراکترها نیستند. به نظر می‌رسد فعلا باید منتظر باشیم و ببینیم که منظور بون از برنامه‌های آینده چه بوده و آیا با کاراکترهای بیشتری مواجه خواهیم شد یا چیزهایی دیگر. Mortal Kombat 11 هم‌اکنون برای گوگل استدیا،نینتندو سوئیچ، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 در دسترس می‌باشد.