Menu

نینتندو سوئیچ پرفروش‌ترین کنسول ماه فبریه در ایالات متحده بوده است

علی‌رغم اینکه امسال فروش سخت‌افزار گیم همواره با کاهش همراه بوده است، اما نینتندو سوئیچ همچنان عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. به گزارش پردیس‌گیم، گروه NPD در گزارش ماه فبریه‌ 2020 خود اعلام کرده است که نینتندو سوئیچ پرفروش‌ترین کنسول ابالات متحده در ماه فبریه بوده است.

همچنین، درآمد بخش سخت‌افزار با افت 34 درصدی نسبت به فبریه‌ی 2019 رو به رو بوده و به رقم 183 میلیون دلار رسیده است، در حالی که درآمد سالانه 312 میلیون بوده است و نشان‌دهنده‌ی 35 درصد افت می‌باشد. بیشترین دلیل موثر در این افت مربوط به نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد یعنی PS5 و Xbox Series X می‌باشد. با وجود انتشار بازی انحصاری Animal Crossing: New Horizons در ماه مارچ، انتظار می‌رود تا سوئیچ باری دیگر نیز به پرفروش‌ترین کنسول آمریکا تبدیل شود.

در زمینه‌ی لوازم جانبی، مایکروسافت کماکان به موفقیت‌های خود با کنترلر Xbox Elite Series 2 ادامه می‌دهد. بر اساس گزارش تحلیلگر NPD آقای "مت پیسکاتلا" کنترلر Xbox Elite Series 2 برای چهارمین ماه پیاپی پرفروش‌ترین وسیله‌ی جانبی صنعت گیم در آمریکا بوده است. همچنین این کنترلر پرفروش‌ترین وسیله‌ی جانبی گیم در سال 2020 می‌باشد. این در حالی است که فروش کلی لوازم جانبی و بازی‌های کارتی گیم با افت 14 درصدی به 265 میلیون دلار رسیده است.