Menu

گزارش: Silent Hills و نسخه‌ی ریبوت این سری بازی به صورت انحصاری بر روی PS5 منتشر می‌شوند

همانطور که در جریان هستید، طی مدت اخیر شایعات زیادی در رابطه با نسخه‌های جدید فرنچایز ترسناک و قدیمی Silent Hill منتشر شدند. حال طی گزارشی جدید، در حال حاضر سونی پروژه‌ی احیای بازی کنسل شده‌ی Silent Hills را در کنار نسخه‌ی ریبوت این سری بازی در دست توسعه دارد. این دو عنوان بر روی کنسول PS5 منتشر شده و در حالی که کونامی هنوز مالکیت این آی‌پی را در اختیار دارد، اما هزینه‌ی سرمایه‌گذاری آن‌ها بر عهده‌ی سونی است.

البته باور این گزارش کمی سخت است، اما به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، اینسایدر معتبر و شناخته‌‌شده‌ی کمپانی کپکام و بازی‌های ترسناک یعنی Aesthetic Gamer نیز این موضوع را تایید کرده است. ظاهرا، سونی در تلاش است تا رابطه‌ی بین کونامی و Hideo Kojima(هیدئو کوجیما) را بهبود ببخشد تا بتواند Silent Hills را بر روی PS5 بازگرداند. در عین حال، پروژه‌ای جداگانه‌ای نیز برای ریبوت فرنچایز اصلی توسط استودیوی محبوب SIE Japan(استودیویی که سری بازی Gravity Rush را راوانه‌ی بازار کرده و در ساخت عناوین موفقی چون Bloodborne و The Last Guardian نیز نقشی کلیدی ایفا کرد) در نظر گرفته شده است. آنطور که پیداست، این ریبوت حدود 1 سال است که در دست توسعه قرار دارد و افراد کلیدی نسخه‌های اصلی Silent Hill مانند "کئیچیرو تویاما"، "آکیرا یامائوکا"و "ماساهیرو ایتو" در ساخت آن نقش دارند.

البته بهتر است تا تایید رسمی، به اینگونه گزارشات به چشم شایعه نگاه کنیم. در هر صورت، آیا شما موافق این تصمیم سونی و کونامی هستید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.