Menu

معرفی و دانلود بازی‌های ایرانی تلفن‌های همراه – بخش اول

روز گذشته مطلبی را با عنوان " کمپین حمایت پردیس‌گیم از بازیسازن ایرانی در شرایط سخت ویروس کرونا "منتشر کردیم و پیروی کمپینی که اعلام کردیم، قصد داریم در این مطلب ۱۰ بازی موبایل ایرانی خوب را به شما عزیزان معرفی کنیم. لیست زیر به ترتیب میزان دانلود شدن بازی‌ها در کافه بازار قرار گرفته است.

۱.بازی سماور، ساخته شده توسط استدیو ToGames در سبک کلمات و دانستنی‌ها

معماهای سماور را میتونی حل کنی؟
دست‌ تو بکش رو سماور و یه معمای جالب حل کن!
با کشیدن دست بر روی حروفِ درون جدول، کلماتی که با سوژه خاصی مشخص شده‌اند را پیدا کنید. برخی از کلمات مخفی هستند که با کمی تفکر و مشورت از دیگران میتوانید جواب رو بدست بیارید!
هم مغزتو تقویت کن و هم لبخند بزن!
تو سماور براتون کلی سوژه جذاب و متفاوت داریم که هم اطلاعات عمومی را بالا میبره و هم لبخند به لب‌تون میاره.

دانلود بازی سماور ( دارای نسخه اندریود و iOS )

۲.بازی جنگنده آسمان ( بمبر فانتوم )، ساخته شده توسط استدیو فینگلی در سبک اکشن

تو یک خلبان خوب و با تجربه‌ای، پس جنگنده‌ات رو از بین چندین جت مختلف انتخاب کن و در ده‌ها عملیات خودت رو به عنوان بهترین خلبان به صدر جدول بیار. دشمنانت رو نابود کن و پایگاه‌های اونا رو از بین ببر!

دانلود بازی جنگنده آسمان ( بمبر فانتوم )

۳.بازی پیربابا(بازی آشپزی ایرانی-موکبداری)، ساخته شده توسط استدیو مارس در سبک تفننی


یک بازی ایرانی متفاوت آشپزی. دوست داری نذری پختن رو تجربه کنی؟ دوست داری به مردم کمک کنی و تو شهر های مختلف خیرات بدی؟ پیربابا راهنمای توست برای پختن و درست کردن نذری…

دانلود بازی پیربابا

۴.بازی مدافعان آزادی، ساخته شده توسط استدیو مارس در سبک امتیازی


با حمله گروه‌های تروریستی به مردمان بی‌دفاع و مکان‌های مقدس در سرزمین‌های اسلامی، نیروهای نظامی دست به کار شده و به مقابله با تروریست‌ها می پردازند.

دانلود بازی مدافعان آزادی

۵. بازی اتاق تاریک، ساخته شده توسط استدیو لکسیپ گیمز در سبک ماجرایی

اتاق تاریک جدید ترین اثر لکسیپ گیمز یک بازی ماجراجویانه در سبک اشاره و کلیک با محیط‌هایی جذاب و این بار پویاتر از قبل می‌باشد که مانند بال‌های تاریک از خط داستانی پیچیده‌ای پیروی می‌کند. شما در محیطی نامعلوم چشم باز می‌کنید در حالی که هیچ چیز به خاطر نمی‌آورید! با پیشروی در بازی و بررسی محیط‌ها، دست نوشته‌هایی از افرادی مرموز می‌یابید که خبر از اتفاقات گذشته این محیط می‌دهند. اتفاقاتی عجیب که پرده از رازی بزرگ بر میدارند…

دانلود بازی اتاق تاریک

۶. بازی ریتبون، ساخته شده توسط استدیو لکسیپ گیمز در سبک ماجرایی

اسم من ریتبونه! نمیدونم هدف پدر مادرم از اینکه اسم من رو ریتبون گذاشتن چی بوده! اما من این اسمو دوست دارم! من عاشق ماجراجویی کردنم و از تاریکی بیذارم! مادرم میگه توی این سن طبیعیه و تاریکی ترس نداره، اما بعضی وقت‌ها اتفاقاتی می‌افته که مجبور میشی به دل ترسات بزنی!

ریتبون یک بازی ماجراجویانه در سبک پلتفرمر و پازل است که بازیکن وظیفه دارد علاوه بر پیشروی در بازی، معماهای متفاوت موجود در بازی را حل کند و با حل هر یک از آن‌ها، قدرت و یا ویژگی جدیدی به دست آورده تا با کمک آن‌ها، مسیر بازی را تا انتها طی کند.

دانلود بازی ریتبون

۷. بازی فراتر از اینجا، ساخته شده توسط استدیو گلیم گیمز در سبک ماجرایی

فراتر از اینجا یک بازی سریالی است. داستان بازی درباره‌ی مردی به اسم سم است که همسرش به طرز اسرار آمیزی ناپدید شده و تنها چیزی که پلیس‌ها پیدا می‌کنند، دست قطع شده‌ی اوست. سم نمی‌تواند با حادثه‌ی ناپدید شدن همسرش کنار بیاید و سؤال‌های زیادی در ذهنش به وجود می‌آید و او سعی می‌کند پاسخی برای آن‌ها پیدا کند؛ تا این که متوجه می‌شود در این جهان چیزهایی وجود دارد که انسان‌ها چیزی از آن نمی‌دانند…

دانلود بازی فراتر از اینجا

۸.بازی گلبال، ساخته شده توسط استدیو LJOY در سبک ورزشی


در این بازی مرحله‌ای باید با دقت، خلاقیت و مهارت خود به توپ ضربه بزنید و مراحل جذاب و چالش برانگیزی را پشت سر بگذارید. اینکه توپ باید با چه زاویه و قدرتی زده شود تا تمامی امتیازهای هر یک از مراحل را کسب کنید به هوش فوتبالی شما بستگی دارد. آیا برای کسب امتیازهای مناسب به عنوان یک شوت کننده حرفه‌ای و با هوش فوتبالی بالا آماده‌اید؟ پس همین الان این بازی را امتحان کنید و حس متفاوتی از گل زدن را تجربه کنید.

دانلود بازی گلبال

۹.بازی دفاع ترکیبی، بازی جنگی ساخته شده توسط استدیو A3 در سبک اکشن


بازی دفاع ترکیبی، یک بازی جذاب است که در آن می‌توانید تانک‌های خود را ترکیب کنید و ارتقا بدهید. با چیدمان مناسب در مکان‌های بهتر از حرکت و نفوذ دشمن جلوگیری کنید. می‌توانید دو نوع نیروی ویژه خریداری کنید و با کشیدن و انداختن آن‌ها بر روی تانک‌ها آن نیروها را اعمال کنید بر روی تانک‌ها نیروی یخ که باعث می‌شود سرعت تانک‌های دشمن کم شود و نیروی آتش که باعث می‌شود تانک‌های دشمن خون بیشتری از دست بدهند.

دانلود بازی دفاع ترکیبی بازی جنگی

۱۰.بازی سربازان سفید، ساخته شده توسط استدیو مارس در سبک تفننی


ما سربازان سفید درون بدن یک کودک بیمار و سرطانی هستیم و نیاز به کمک داریم. باید تمام تلاشمونو بکنیم تا خوبش کنیم …

دانلود بازی سربازان سفید