Menu

دنیا را تغییر بده، تریلر جدیدی از Persona 5 Royal منتشر شد

Atlus تریلر جدیدی از Persona 5 Royal تحت عنوان «دنیا را تغییر بده» منتشر کرد. به گزارش پردیس‌گیم، سازندگان در توضیحاتی کوتاه درمورد بازی گفته‌اند:

"آماده‌ی یک تجربه‌ کاملا جدید RPG در دنیای Persona باشید! نقاب جوکر را به صورت بزنید و به دزدان قلب‌ها بپیوندید. خودتان را از زنجیر جامعه‌ی مدرن آزاد کنید و ذهن‌های آلوده را به راه درست راهنمایی کنید.
Persona 5 Royal شامل کاراکترهای جدید، داستانی عمیق‌تر، مکان‌‌های بیشتر برای اکتشاف، و مکانیزم تازه‌ای برای مخفی‌کاری بیشتر هنگام بالا رفتن از ساختمان‌ها خواهد بود.
ترم جدید مدرسه نیز شروع شده! شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا هم در زندگی عادی و هم در زندگی اسرارآمیز خود به بهترین سطح ممکن برسید.
جلوه‌های بصری در Persona 5 Royal از نو ساخته شده‌اند و شوجی میگورو(Shoji Miguro) دوباره برگشته تا موسیقی‌هایی گکاملا جدید به بازی اضافه کند.
در شهر توکیو به گشت و گذار مشغول شوید، Persona های بیشتری پیدا کنید، پناهگاه خود را شخصی‌سازی کنید، و با داستانی جدید، و پایان بندی‌های مختلف از بازی لذت ببرید!"

Persona 5 Royal که چندی پیش در ژاپن عرضه شده بود، در تاریخ 12 فروردین در فروشگاه‌های جهانی نیز منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید این بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD
تماشا در حالت تمام صفحه