Menu

مغز متفکر Rockstar از این کمپانی جدا شد

به گزارش پردیس گیم، دن هازر (Dan Houser) که نویسندگی بازی‌هایی همچون Grand Theft Auto و Red Dead Redemption را برعهده داشت، امروز به صورت رسمی و به دلایلی نامشخص از Rockstar جدا شد. آقای هازر در سال 1998 با همکاری برادرش به پا گرفتن Rockstar کمک شایانی کرده بود، البته خبر این جدایی در ماه‌های قبل توسط Rockstar اعلام شده بود و همه در کمپانی راکستار منتظر این روز تلخ بودند. امروز این اتفاق افتاد که البته هنوز هیچ‌یک از طرفین دلیل این جدایی را اعلام نکرده‌اند.

با توجه به اینکه نه Rockstar و نه هازر بیانیه‌ای درمورد این جدایی صادر نکرده‌اند می‌توان حدس زد که این جدایی چندان هم دوستانه نبوده و همکاری کمپانی با مغز متفکر خود با پایانی نه‌چندان خوش رو به رو بوده است. آقای هازر که نویسنده‌ی GTA و RDR بود، در بازی‌های دیگری همانند Bully و L.A. Noire نیز نقش مهمی داشت و یکی از ارکان اصلی راکستار بود.
از دست دادن این شخصیت مهم را می‌توان یکی از شکست‌های بزرگ Rockstar دانست، آقای هازر علاوه بر نویسندگی، تهیه‌کننده، نویسنده‌ی ارشد و یکی از موسسان Rockstar نیز بود. حال باید دید که این فقدان تاثیری بر ساخت بازی‌های آینده‌ی راکستار خواهد گذاشت یا همچنان Rockstar را در اوج خواهیم دید.