Menu

Geralt تازه نفس از راه می‌رسد

طبق گفته Kicinski ماجراجویی‌های Geralt ادامه خواهد داشت. این مدیر ارشد کار برروی بازی جدید از سری Witcher را تایید کرد و عنوان نمود که طرح‌های اولیه بازی نیز آماده است و مورد تایید قرار گرفته است.

وی عنوان داشت: با توجه به بازی Cyberpunk2027 که نیرو و انرژی زیادی را از تیم تهیه ما گرفت ما امکان کار بر روی هر دو عنوان را به صورت همزمان نداشتیم. این موضوع نشان می‌‌دهد که شرکت چقدر برای فرانچایزهای خود و مخاطبینش احترام قائل است.این را حتی از کیفیت ‌DLC های بازی Witcher و عناوین فرعی که از طرف این شرکت عرضه شده است به راحتی می‌توان دریافت.

طبق اعلام رسمی این مدیر ارشد کار برروی ساخت و توسعه بازی جدید Witcher بعد از عرضه Cyberpunk2027 آغاز خواهد شد و با توجه به زمان عرضه بازی مذکور در شهریور سال پیش رو قطعا بازی جدید ‌Witcher برای نسل بعدی عرضه خواهد شد.

همچنین داستان این قسمت به کلی از سه گانه اصلی جدا است و داستان سه گانه اصلی با پایان قسمت سوم به انتهای خود رسیده و نام بازی بعدی قسمت چهارم نخواهد بود.

بر کسی پوشیده نیست که سری Witcher یکی از انقلابی ترین سری بازیهای تاریخ صنعت بازی است و تاثیر قسمت سوم آن روی بازی‌های بعد از خودش غیرقابل انکار است و برای همین است که CD Project Red با وسواس بسیار زیادی به سراغ ساختن آن خواهد رفت.