Menu

تریلر جدید Sakura Wars روابط داخل بازی را به نمایش می‌گذارد

به گزارش پردیس‌گیم، بازی Sakura Wars که از تاریخ 12 دسامبر در دسترس کاربران ژاپنی بوده‌است، 29 فروردین به بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد. بازی جدید SEGA که در ژاپن با نام Shin Sakura Taisen شناخته می‌شود، داستان شخصی به نام Seijuro Kamiyama را دنبال می‌کند که رهبری گروهی از مبارزان جوان و تازه‌وارد امپراطوری را برعهده دارد و باید در مقابل دشمنانی که به شهر حمله می‌کنند مقاومت کند.
داستان بازی در شهر توکیو جریان خواهد داشت و 12 سال پس از اتفاقات نسخه‌ی قبل را ادامه می‌دهد.شما می‌توانید با هریک از اعضای گروه خود روابط متفاوتی داشته باشید، شاید یکی را بیشتر از بقیه دوست داشته باشید و بخواهید با او صمیمی‌تر باشید، دامنه‌ی اختیارات شما بسیار گسترده‌ است و می‌توانید انتخاب‌های متعددی بکنید که البته به روند پیشروی داستان تاثیر خواهند گذاشت.
نسخه‌ی معمولی بازی شامل یک پک استیکر از شخصیت‌های بازی خواهد بود، در حالی که نسخه‌ی Digital Standard شامل یک تم متحرک و یک عدد گوشواره خواهد بود. Digital Delux Edition هم علاوه بر موارد ذکرشده، شامل یک ست لباس و تعدادی زیورآلات تزئینی خواهد بود. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را در کانال پردیس گیم تماشا و یا دانلود کنید.