Menu

هرمن هالست: پلی‌استیشن نسبت به بازی‌های تک‌نفره‌ی روایت محور بر روی PS5 متعهد خواهد ماند

امروز در کنار تایید نسخه‌ی PC بازی Horizon Zero Dawn و عرضه‌ی آن در تابستان 2020، آقای Hermen Hulst(هرمن هالست) در رابطه با آینده‌ی استودیوهای جهانی سونی نیز صحبت کرد.

به گزارش پردیس‌گیم، در مصاحبه‌ای با وبلاگ پلی‌استیشن از هالست در رابطه با استودیوهای جهانی سونی و برنامه‌های آن‌ها برای نسل بعدی کنسول‌های خانگی و PS5 سوال پرسیده شد. هالست مشخص کرد که علی‌رغم انتشار Horizon Zero Dawn بر روی PC سونی به کار کردن با سخت‌افزاری مشخص(پلتفرم پلی‌استیشن) در آینده ادامه خواهد داد:"ما نسبت به سخت‌افزار پلی‌استیشن همانند قبل، بسیار متعهد هستیم و این موضوع در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد."

در ادامه، هالست توضیحات بیشتری درباره‌ی بازی‌هایی که کاربران می‌توانند انتظار عرضه‌ی آن‌ها از سوی استودیوهای جهانی سونی در آینده داشته باشند را ارائه داد:"و ما بسیار نسبت به انحصاری‌های باکیفیت متعهد هستیم. همچنین این تعهد نسبت به بازی‌های روایت محور و تک‌نفره نیز وجود دارد."

همانطور که در جریان هستید، توسعه‌دهندگان فرست‌پارتی سونی در دوران PS4 برای انتشار بازی‌های انحصاری تک‌نفره باکیفیت مورد ستایش قرار گرفتند. بدون شک بازی‌هایی نظیر God of War، Marvel's Spiderman، Bloodborne و عناوینی چون Ghost of Tsushima و The Last of Us Part 2 نقش بسیار تاثیرگذاری در موفقیت‌های چند سال اخیر پلی‌استیشن داشته‌اند.

اینکه به نظر می‌رسد سونی قصد عرضه‌ی بازی‌های تک‌نفره‌ی بیشتری در دوران PS5 دارد، به این معنی نخواهد بود که شرایط بدون تغییر باقی خواهند ماند. هالست در این مورد می‌گوید:"همزمان، ما پذیرای موارد جدید و آزمایشی پذیرا خواهیم بود. فقط امتحان کردن موارد مختلف تا ببینیم کدام یک عملی خواهند شد. من فکر می‌کنم که قسمت اعظمی از DNA استودیوهای جهانی سونی نیز همین باشد."

همانگونه که اکنون می‌دانیم، برخی از این موارد آزمایشی که هالست اشاره کرد شامل انتشار Horizon Zero Dawn بر روی PS5 می‌باشد. در دوران PS5 که به احتمال فراوان شاهد انتشار دنباله‌ی بازی‌هایی مثل God of War، Horizon Zero Dawn و Marvel's Spiderman خواهیم بود، باعث کنجکاوی است که بدانیم سونی چه برنامه‌های دیگری برای ارائه دارد.

فعلا، تنها چیزی که می‌دانیم این است که PS5 در تعطیلات 2020 به بازار عرضه می‌شود و سونی هنوز در رابطه با بازی‌های استودیوهای فرست پارتی خود بر روی این کنسول اطلاعاتی به اشتراک نگذاشته است.