Menu

آیا Doom 64 می‌تواند خاطرات خوش گیمرها را حفظ کند؟

به گزارش پردیس‌گیم، سال قبل زمانی که آقای پیت هاینس(Pete Hines) خبر از بازنشر Doom 64 داد، بسیاری از هواداران با دیدن نمایش زیبا و مهیج این بازی شگفت‌زده شدند. این روزها بیشتر اخبار Bethesda مربوط به Doom Eternal است، حال همزمان با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی این بازی، Bethesda از فرصت استفاده کرده‌است و اطلاعات جدیدی از Doom 64 را در معرض نمایش قرار داده است. استدیوی Midway که سازنده‌ی Doom 64 است، این بازی را کم و بیش به عنوان دنباله‌ای بر Doom 2 ساخته بود که البته با درنظر گرفتن داستان بازی نیز این ادعا آشکار می‌شود. البته اتمسفر و فضای بازی، نسبت به Doom 2 بسیار تاریک‌تر و مراحل بازی نیز تقریبا سخت‌تر بودند.

این بازی هیجان‌انگیز که در سال 1997 تنها برای کنسول نینتندو 64 منتشر شده‌بود، حالا فرصتی برای دوستداران این فرنچایز که موفق به بازی کردن آن نشدند مهیا می‌کند تا بتوانند در سال 2020 به تجربه‌ی این بازی بپردازند. گرچه نسخه‌های تقریبا بازسازی شده‌ی Doom 1 و Doom 2 به موفقیت بزرگی نرسیدند، می‌توان انتظار داشت که Nightdive بازنشر Doom 64 را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
حالل باید دید Nightdive که با عناوینی همچون Turok و Forsaken به شهرت رسیده می‌تواند اعتبار خود را با Doom 64 حفظ کند یا خیر. شما می‌توانید برخی اطلاعات تازه منتشر شده از Doom 64 را در پردیس‌گیم بخوانید.