Menu

شایعه: جزئیاتی از Elder Scrolls 6 و زمان انتشار این بازی منتشر شد

Bethesda در E3 2019 با معرفی نسخه‌ی ششم Elder Scrolls پس از گذشت سال‌ها به هواداران مشتاق و بی‌صبر این فرنچایز اطمینان خاطر داد که عنوان دیگری از این مجموعه‌ی محبوب در دست ساخت است. Bethesda هنوز اطلاعات زیادی از بازی به اشتراک نگذاشته است و تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم این می‌باشد که بازی در آینده‌ی نزدیکی در دسترس قرار نخواهد گرفت و با توجه به اینکه Starfield نیز زودتر از این بازی منتشر خواهد شد، می‌توان حدس زد که Elder Scrolls 6 برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه نخواهد شد.
حال به گزارش پردیس‌گیم، یکی از کاربران Reddit با انتشار جزئیات تقریبا زیادی توجه همه‌ی طرفداران را به سمت خود جلب کرده است. او مدعی است که بازی در سال 2025 منتشر خواهد شد که با توجه به صحبت‌های سازندگان، این موضوع چندان هم بعید نیست.
بازی در Hammerfell و High Rock و Yokuda جریان خواهد داشت. (Hammerfell سرزمین نژاد ردگارد است که پس از حمله‌ی بیگانگان مجبور شدند از سرزمین اصلی خود یعنی یُکودا به همرفل مهاجرت کنند، های‌راک نیز سرزمین مادری نژاد بریتون است.)

عنوان بازی Elder Scrolls Redfall خواهد بود و داستان اصلی نیز حول محور Direnni Tower خواهد چرخید. (Direnni Tower قدیمی‌ترین برج در تمام سرزمین‌های Tamriel است و همچنین در منطقه‌ی خود، به عنوان بلندترین برج شناخته می‌شود، استفاده‌های متفاوتی از این برج شده‌ است اما هیچکس نمی‌داند هدف اصلی ساخت این برج جادویی چه بوده‌ است.)
سیستم ساخت و ساز در بازی همانند Fallout 4 خواهد بود و گیمپلی و اتمسفر موجود نیز شباهت بسیاری به Oblivion خواهد داشت، بدین شکل که با گذر زمان اتفاقات خاصی در دنیای اطراف رخ می‌دهد و بر روند پیشروی شما نیز تاثیرگذار است.
انجمن خون‌ آشام‌ها نیز در این عنوان حضور خواهند داشت، این انجمن که آخرین حضورشان به Morrowind برمیگردد، در Elder Scrolls 6 باز خواهند گشت. (خون‌ آشام‌هایی که در Skyrim دیدیم با انجمن مذکور تفاوت دارند، انجمن خون آشام‌ها خود به سه قبیله تقسیم می‌شوند که ارتباطات خاصی باهم دارند و همیشه هم روابط دوستانه‌ای نداشته‌اند. این سه قبیله شامل دسته‌های جنگجو، جادوگر و مخفی‌کاران می‌شود.)

البته تمام اطلاعات منتشر شده همه شایعه‌ای بیش نیستند و اینکه یکی از کاربران Reddit چنین اطلاعات زیادی از بازی داشته باشد چندان منطقی نیست. نظر شما درمورد جزئیات منتشرشده چیست؟ آیا دوست دارید Elder Scrolls 6 دوباره در Skyrim جریان داشته‌ باشد یا سرزمین‌های دیگر؟ با ما به اشتراک بگذارید.