Menu

بازی ترسناک Darq با انتشار DLC رایگان، از طرفداران تشکر می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم این بازی ترسناک و معمایی که 7 ماه پیش عرضه شده‌بود، با دریافت یک افزونه‌ی رایگان، از هواداران بخاطر حمایتی که از بازی کردند قدردانی می‌کند. این بازی که سال قبل با عرضه در Steam خبرساز شده‌بود، پس از گذشت یک سال، دوباره با محتوایی جدید رو به رو می‌شود که داستانی در حدود 30 دقیقه به بازی اضافه می‌کند. آقای ولاد مارهولتس (Wlad Marhulets) که کارگردانی بازی را برعهده داشت، در مصاحبه‌ای گفت:

"می‌خواهم از تمام کسانی که از ما و Unfold Gamesحمایت کردند تشکر کنم. DLC رایگان و جدید Darq کوچکترین راهی است که می‌توانیم ارادت خودمان را به آنها نشان دهیم."
آقای مارهولتس، درمورد اتفاقاتی که قبل از عرضه برای این بازی افتاده بودند گفت:
"ما اعلام کرده بودیم که بازی قرار است در انحصار Steam باشد، اما دقیقا سه روز پیش از عرضه‌ی بازی یکی از مسئولان Epic به من سر زد و پیشنهاد داد که بازی را بر روی Epic نیز منتشر کنیم… می‌دانید من از پول بدم نمی‌آید! اما انجام دادن چنین کاری می‌توانست عواقب بسیار بدی داشته باشد، Darq اولین بازی من بود و من نیز برای کار در این استدیو برنامه‌های بسیاری دارم، خارج کردن Darq از انحصار Steam می‌توانست تمام زحمات و تلاش‌های ما را نابود کند، به همین دلیل با پیشنهاد Epic مخالفت کردیم.
نمی‌خواستم در اولین مواجه‌ام با هواداران به عنوان آدمی که روی قولش نیست شناخته شوم، به خصوص پس از اعلام انحصاری بودن بازی برای استیم، چنین کاری بسیار شرم‌آور بود. شاید رد کردن پیشنهاد Epic در کوتاه‌مدت به ما ضربه می‌زد، ولی تیم ما به منافع بلند مدت و اعتبار استدیو می‌اندیشیدند و به همین دلیل بازی در انحصار Steam باقی ماند."
امیدواریم در صنعت بازی‌های ویدیویی بیشتر شاهد استدیوهایی همانند Unfold Games و CD Project Red باشیم.