Menu

تریلر کمپین PAX East 2020 بازی Stronghold: Warlord با محوریت اقتصاد

به گزارش پردیس‌گیم، Firefly Studio که با سری بازی‌های Stronghold درمیان گیمرها به جایگاه والایی رسیده است، با انتشار تریلری جدید در مراسم PAX East 2020، خبر از بخش کمپین با محوریت اقتصاد برای Stronghold:Warlords داد. Firefly Studio در توضیحاتی به شرح برخی جزئیات این بخش پرداخت:

"با افتخار اعلام می‌کنیم که بازی بعدی ما Stronghold:Warlords کمپینی با محوریت اقتصاد خواهد داشت که در سیستم آب و هوا و فئودال‌های موجود در بازی تغییراتی ایجاد خواهد کرد. این کمپین همززمان با انتشار بازی اصلی در دسترس خواهد بود و 6 ماموریت جدید نیز به بازی اضافه می‌کند."

طبق گفته‌ی سازندگان، این بازی در حالت Single Player دارای بخش‌های متنوعی خواهد بود که می‌تواند شما را ساعت‌ها مشغول به بازی کند. این بازی با تاکید بر دو جنبه‌ی مبارزه و ساختن شهر، به دوستداران هر دو حالت بازی احترام گذاشته‌اند و در هر دو بخش به کیفیت بالایی رسیده‌اند. اگر به جنگ و لشکرکشی علاقه دارید، و یا اگر می‌خواهید شهر خود را ساخته و به گسترش آن مشغول شوید، Stronghold:Warlords برای شما برنامه‌ی خاصی چیده است.

به دوستداران فرهنگ‌های شرقی توصیه می‌کنیم که این بازی را از دست ندهند زیرا داستان بازی در چهار تمدن باستانی ویتنام، چین، ژاپن و مغولستان جریان خواهد داشت، تعداد مراحل نیز 24 قسمت می‌باشد که بازیکنان باید در این 24 مرحله در عین محافظت از اقتصاد رو به رشد خود، با رقبای خود نیز وارد جنگ شوند و از مرزهای کشور مراقبت کنند.

کمپین اقتصادی بازی، بخش دیگری به نام "Path of Peace" را نیز به بازی اضافه می‌کند که بیشتر در حالت ساخت و ساز قلعه و شهر به کمک بازیکنان خواهد آمد. بلایای طبیعی همانند آذرخش، باران‌های شدید، مواجه باشورشی‌ها و راهزن ها، حملات خارجی و خیانت‌های داخلی مواردی هستند که در این بازی شما را به چالش می‌کشند.

انتخاب های شما در بازی گسترده خواهد بود، می‌توانید مانند پادشاهی عادل با مردم رفتار کنید و در تصمیمات خود به نفع آنان کار کنید، و یا می‌توانید با شکنجه و گرفتن مالیات‌های سرسام آور چهره‌ی حقیقی یک دیکتاتور ظالم را به آنان نشان دهید. این بازی در سال جاری، برای رایانه‌های شخصی و Mac منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را تماشا و یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD
تماشا در حالت تمام صفحه

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید کدام یک از بازی‌های این فرنچایز بهتر از بقیه بود؟ در بخش نظرات ما را همراهی کنید.